2015-06-01

Kontrola

Wystąpienie pokontrolne z kontroli organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków od dnia 01.01.2021 r. do dnia kontroli

 

 

Projekt Wystąpienia pokontrolnego z kontroli organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków od dnia 01.01.2021 r. do dnia kontroli

 

Zalecenia pokontrolne z kompleksowej kontroli gospodarki finansowej Miasta Oleśnicy przeprowadzonej przez Regionalną izbę Obrachunkową we Wrocławiu w Urzędzie Miasta Oleśnicy

 

Protokół kompleksowej kontroli gospodarki finansowej GMO przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy

 

 

Wystąpienie pokontrolne- prawidłowość i celowość wydatkowania środków z dotacji celowej przyznanej na zadania zlecone związane z prowadzeniem i aktualizacją stałego rejestru wyborców w 2022 r.

 

Wystąpienie pokontrolne - kontrola kompleksowa MOPS w Oleśnicy

 

Ogólny schemat procedury kontroli przedsiębiorców (art.47 ust.3 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców)

 

Wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli z przeprowadzonej kontroli w zakresie "Realizacji zadań związanych z finansowaniem oświetlenia przestrzeni publicznej w zakresie finansowania kosztów energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz kosztów ich utrzymania"

 

Protokół kontroli Nr 1/WR.RUK.452.7.2022, dot. kontroli gospodarowania wodami

 

 

Informacja pokontrolna z kontroli projektu nr RPDS.04.05.02-02-0004/19

 

Protokół kontroli ZUZ w Oleśnicy
 

Informacja Pokontrolna z kontroli projektu nr RPDS.02.01.01-02-0041/17
 

Informacja Pokontrolna z kontroli projektu nr RPDS.03.03.02-02-0014/16
 

Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne NIK
 

Wystąpienie pokontrolne NIK z przeprowadzonej kontroli w Urzędzie Miasta Oleśnicy pn. Realizacja usług publicznych obywateli z wykorzystaniem platformy ePUAP
 

Protokół z przeprowadzonej kontroli lustracji fitosanitarnej roślin z gatunku Rosa sp. przy ul. Rzemieślniczej należących do UMO pod kątem występowania Scirothrips sp.
 

Informacja Pokontrolna z dnia 21.07.2020 r. sygn. sprawy: DEFR-O-III.44.117.2020, dot. prawidłowości udzielenia zamówienia wskazanego w ww. informacji pokontrolnej, przeprowadzonego w ramach realizacji projektu nr RPDS.04.05.02-02-0004/19,"Budowa kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Oleśnicy"
 

Informacja Pokontrolna dot.prawidłowości udzielania zamówień wskazanych w Informacji pokontrolnej przeprowadzonej w ramach realizacji projektu nr RPDS.02.01.01-02-0041/17 pn.:Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnicy konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap
 

Odpowiedź Kierownika USC na pismo Archiwum Państwowego we Wrocławiu nr USC.1710.1.2019 z dnia 31.03.2020 r.
 

Pismo Archiwum Państwowego we Wrocławiu - Znak pisma OV.421.34.2019.BK - dot. odpowiedzi na zastrzeżenia Kier. USC
 

Informacja Pokontrolna dot. prawidłowości udzielania zamówień publicznych wskazanych w ww. informacji pokontrolnej przeprowadzonych w ramach realizacji projektu nr RPDS.04.05.02-02-0004/19 pn. "Budowa kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Oleśnicy"
 

Informacja Pokontrolna z kontroli projektu nr RPDS.02.01-02-0041/17.
 

Wystąpienie pokontrolne Państwowej Inspekcji Pracy oraz odpowiedź dla PIP.
 

Protokół z kontroli przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Pracy w dniach 13,16 grudnia 2019 r.
 

Informacja pokontrolna z dnia 20.11.2019 r. z kontroli na dokumentach, przeprowadzonej w siedzibie IZ RPO WD 2014-2020 dot. realizacji projektu nr RPDS.02.01.01-02-0041/17 pn.: "Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnica konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap"
 

Pismo Urzędu Stanu Cywilnego Nr USC.1710.1.2019 z dnia 30.10.2019 r. dot. zmiany stanowiska w zakresie stwierdzonych nieprawidłowości zawartych w protokole Archiwum Państwowego we Wrocławiu z dnia 08.10.2019 r. Znak: OV.421.34.2019.BK
 

Wystąpienie pokontrolne z przeprowadzonej w dniu 23.05.2019 r. kontroli przestrzegania przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w Urzędzie Stanu Cywilnego w Oleśnicy
 

Protokół z czynności przeprowadzonych w okresie od 24.09.2019 r. do 27.09.2019 r. przez Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu w zakresie projektu: E-Oświata -program przyjaznej gminy - element projektu E-Miasto dla Miasta Oleśnicy - etap II - wyposażenie pracowni praz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej
 

Protokół kontroli Urzędu Stanu Cywilnego w Oleśnicy przeprowadzony przez Archiwum Państwowe we Wrocławiu
 

Protokół Archiwum Państwowego we Wrocławiu w sprawie przeprowadzonej ekspertyzy Nr OV.511.57.2018.BK
 

Informacja pokontrolna, Kontrola projektu nr RPDS.05.04.00-02-025/14- projektu pt.: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 6 w Oleśnicy
 

Informacja pokontrolna z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego Nr DEF-K-II.44.125.2019, dot.: realizacji projektu nr RPDS.07.01.02-02-0029/16, E-OŚWIATA - program przyjaznej gminy - element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy - etap II - wyposażenie pracowni oraz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej
 

Informacja pokontrolna z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego Nr DEF-K-II.44.124.2019, dot.: realizacji projektu nr RPDS.02.01.01-02-0041/17, Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnica konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap
 

Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy przez Państwową Inspekcję Pracy
 

Wystąpienie pokontrolne z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy przez Państwową Inspekcję Pracy
 

Protokół z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy przez Państwową Inspekcję Pracy
 

Odpowiedź na zalecenia pokontrolne z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Miasta Oleśnica,przeprowadzonej w Urzędzie Miasta w Oleśnicy przez RIO (WK.WR.40.11.2019.423)
 

Zalecenia pokontrolne RIO we Wrocławiu z przeprowadzonej kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Miasta Oleśnica,przeprowadzonej w Urzędzie Miasta w Oleśnicy przez RIO (WK.WR.40.11.2019.423)
 

Protokół z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Miasta Oleśnica,przeprowadzonej w Urzędzie Miasta w Oleśnicy przez RIO (WK.WR.40.11.2019.423)
 

Ciąg dalszy -Protokołu z kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Miasta Oleśnica,przeprowadzonej w Urzędzie Miasta w Oleśnicy przez RIO (WK.WR.40.11.2019.423)
 

Informacja Urzędu Marszałkowskiego Woj. Dolnośląskiego o kontroli Szkoły Podstawowej Nr 6 w Oleśnicy
 

Wystąpienie pokontrolne ZP-KNPS.431.8.14.2018.KJ Wojewody Dolnośląskiego z realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci oraz wynikających z ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem"
 

 

Informacja Pokontrolna z kontroli projektu nr RPDS.06.03.02-02-0008/17 dot. realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa wspólnotowego, w zakresie ochrony interesów finansowych Wspólnoty Europejskiej oraz odpowiednich przepisów prawa krajowego
 

Odpowiedź na wystąpienie NIK Delegatura we Wrocławiu. Nr pisma OR.1710.8.3.2019 z dnia 25.02.2019 r.
 

Wystąpienie NIK Delegatura we Wrocławiu Nr LWR.410.007.02.2018 z dnia 12.02.2019 r.
 


Zapytanie do Dyrektora Archiwum Państwowego (znak pisma SO-USC.1710.4.2016, dot. sprawy: OV.421.199.2016) i odpowiedź z Archiwum Państwowego (dot. sprawy:OV.421.199.2016)
 


Wystąpienie pokontrolne wydane w zw. z przeprowadzoną kontrolą w dniu 23.09.2016 r., kontrolą przestrzegania przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w USC w Oleśnicy (znak sprawy: OV.421.199.2016)
 


Odpowiedź na zalecenia pokontrolne Wojewody Dolnośląskiego NK-KE.431.21.2018.WK z dnia 23.08.2018 r. w Urzędzie Stanu Cywilnego w przedmiocie realizacji zadań z zakresu administracji rządowej
 


Wystąpienie pokontrolne Wojewody Dolnośląskiego NK-KE.431.21.2018.WK z dnia 23.08.2018 r. w Urzędzie Stanu Cywilnego w przedmiocie realizacji zadań z zakresu administracji rządowej
 


Pismo Archiwum Państwowego we Wrocławiu dot. zastrzeżen do protokołu kontroli archiwum USC w Oleśnicy oraz pismo USC do Dyr. Archiwum Państwowego
 


 

Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne po przeprowadzonej kontroli z zakresu obrony cywilnej w Urzędzie Miasta Oleśnicy przez gminy
 


 

Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne NIK - P/18/103 - Wykonywanie praw i obowiązków spadkobiercy przez gminy
 


Wystąpienie pokontrolne NIK - P/18/103 - Wykonywanie praw i obowiązków spadkobiercy przez gminy
 


Wystąpienie pokontrolne po przeprowadzonej kontroli dotyczącej realizacji zadań z zakresu obrony cywilnej przez Urząd Miasta Oleśnicy
 


Informacja pokontrolna z dnia 29.01.2018 r., sygn. sprawy DEF-K-II.44.23.2018 - kontrola realizacji projektu nr RPDS.06.03.02-02-0008/17 pn. "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną"
 



Informacja pokontrolna sygn. sprawy DEF-K-II.44.307.2017 r. - dot. realizacji projektu nr RPDS.07.01.02-02-0029/16 pn. "E-OŚWIATA - program przyjaznej gminy - element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy - etap-II - wyposażenie pracowni praz zakup implementacja zasobów platformy dydaktycznej"
 




Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne NIK Delegatura we Wrocławiu - LWR.410.028.04.2017 - P/17/094 - Dostępność przestrzeni publicznej dla osób starszych i niepełnosprawnych
 



Wystąpienie pokontrolne NIK Delegatura we Wrocławiu - LWR.410.028.04.2017 - P/17/094 - Dostępność przestrzeni publicznej dla osób starszych i niepełnosprawnych
 



Protokół kontroli Nr 11/HP/18 Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Oleśnicy przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy w zakresie higieny pracy
 


Informacja Pokontrolna dot. realizacji projektu nr RPDS.07.01.02-02-0011/16 PN. " Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Armii Krajowej w Oleśnicy, przeznaczonego na potrzeby utworzenia przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stworzenie nowych miejsc w Przedszkolu nr 1 w Oleśnicy"
 

 


Informacja Pokontrolna z kontroli ex post prawidłowości realizacji procedur udzielania zamówień w projekcie nr RPDS.03.03.02-02-0026/16
 


Inbformacja pokontrolna - Kontrola nr RPDS.09.01.00-02-053/09-06 z 1.09.2017 r.
 


Informacja Pokontrolna z kontroli ex post prawidłowości realizacji procedur udzielania zamówień w projekcie nr RPDS.03.03.02-02-0026/16
 


Protokoły kontroli parków: "Park nad Stawami", "Park Mikołaja Kopernika", "Park Klonowy", "Kolejarzy Oleśnickich", "Park Henryka Sienkiewicza", "Park Książąt Oleśnickich"
 


Informacja pokontrolna w sprawie prawidłowości udzielenia zamówienia w ramach projektu nr RPDS.07.01.02-02-0029/16 pn.: "E-Oświata - program przyjaznej gminy - element projektu E-Miasto dla Miasta Oleśnicy - etap II - wyposażenie pracowni oraz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej"
 

 

Protokół z kontroli rejestru wyborców przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy
 

Protokół kontroli w zakresie prawidłowości wydawania licencji w zakresie przewozu osób taksówką oraz zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych, podjętych w Urzędzie Miasta Oleśnicy
 

Informacja pokontrolna z dnia 21.12.2016 r. z kontroli przeprowadzonej w ramach realizacji projektu nr RPDS.07.01.02-02-0011/16 PN. pod nazwą przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy, przeznaczonego na potrzeby utworzenia przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stworzenie nowych miejsc w Przedszkolu nr 1 w Oleśnicy
 

Informacja pokontrolna z dnia 04.11.2016 r. z kontroli przeprowadzonej w siedzibie IZ RPO WD 2014-2020 - dot. prawidłowości udzielania zamówień wskazanych w ww.Informacji pokontrolnej przeprowadzonych w ramach realizacji projektu nr RPDS.07.01.01-02-0011/16 pn.:"Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy, przeznaczonego na potrzeby utworzenia przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz stworzenie nowych miejsc w Przedszkolu nr 1 w Oleśnicy"
 

Protokół kontroli nr 53 w zakresie stosowania środkóww ochrony roślin z uwzględnieniem realizacji zasad integrowanej ochrony roślin

 

Postanowienie o umorzeniu postępowania wyjaśniającego w sprawie o naruszenie dyscypliny finansów publicznych - znak sprawy: RDFP/51-28/13/2012/2013/2014/2015/2016

 

Informacja pokontrolna - dot. realizacji projektu pn."Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy-lodowiska z funkcją kortów, z zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudową i rozbudową basenu wraz z zagospodarowaniem terenu"

 

Zalecenia pokontrolne Nr 2/2016 do protokołu z kontroli nr WIOS-WROC 87/2016

 

Protokół kontroli nr WIOS-WROC 87/2016

 

Informacja pokontrolna z przeprowadzonej kontroli przez Urząd Marszałkowski we Wrocławiu w zakresie projektu E-Oświata - program przyjaznej gminy- element projektu E-Miasto


Protokół z Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu z czynności przeprowadzonych w dniach 22-24.02.2016 r. w zakresie projektu:E-Oświata - program przyjaznej gminy - element projektu E-Miasto"


Protokół z kontroli przeprowadzonej przez Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Oleśnicy w dniu 09.02.2016 r.


Odpowiedź na wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli Delegatura we Wrocławiu - LWR.410.019.05.2015


Wystąpienie pokontrolne Najwyższej Izby Kontroli Delegatura we Wrocławiu - LWR.410.019.05.2015


Odpowiedź na wnioski kontroli z dnia 20.10.2015 r. przeprowadzonej przez UKS 02W2B.421.29.2015.DS.11


Protokół kontroli nr 75 w zakresie stosowania środków ochrony roślin z uwzględnieniem realizacji zasad integrowanej ochrony roślin

Protokół kontroli przeprowadzonej przez ZUS w zakresie prawidłowości i rzetelności obliczania składek na ubezpieczenia społeczne oraz innych składek, do których pobierania zobowiązany jest Zakład oraz zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrwowtnego

Wynik kontroli Urzędu Kontroli Skarbowej Nr W2B/150096/1 z dnia 20.10.2015 r.

PROTOKÓŁ Urzędu Kontroli Skarbowej Nr UKS 02W2B.421.29.2015.DS.9 z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy w zakresie: Kontroli celowości i zgodności z prawem gospodarowania środkami publicznymi w 2013 r.

 

 

Protokół WK.60/423/K-13/15 kontroli gospodarki finansowej GMO przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy przez RIO we Wrocławiu za okres 01.01.2012 r. do 30.09.2014 r.

 


Pismo informujące o kontroli przeprowadzonej przez RIO w MOKiS w Oleśnicy.

Zalecenia pokontrolne z przeprowadzonej kontroli w dniu 9 maja 2014 r.w archiwum zakładowym Urzędu Miasta Oleśnicy.

Protokół z kontroli przeprowadzonej w okresie 05-27.03.2014 r. w zakresie - Renowacja Stawów Miejskich i terenów zielonych, w tym budowa ścieżek rekreacyjno-rowerowych oraz przebudowa i remont budynku przy ul. Brzozowej 12b w Oleśnicy z przeznaczeniem na Centrum Spotkań Organizacji Pozarządowych - etap II.

Informacja pokontrolna z Kontroli na miejscu rzeczowo-finansowej realizacji projektu pn.Renowacja Stawów Miejskich i terenów zielonych, w tym budowa ścieżek rrkreacyjno-rowerowych oraz przebudowa i remont budynku przy ul. Brzozowej 12b w Oleśnicu z przeznaczeniem na Centrum Spotkań Organizacji Pozarządowych - Etap II.

Wystąpienie pokontrolne w zakresie wydawania, odmowy wydania, wygaszenia, cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży - wydawania zezwoleń jednorazowych na sprzedaż napojów alkoholowych - wydawania zezwoleń na wyprzedaż posiadanych zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych.

Protokół z przeprowadzonej kontroli z realizacji projektu:Renowacja Stawów Miejskich i terenów zielonych.

Projekt wystąpienia pokontrolnego z realizacji przez jednostkę samorządu terytorialnego zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących wydawania, cofania i wygaszania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

Protokół z przeprowadzonej kontroli z realizacji zadania: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy.

Archiwum Państwowe we Wrocławiu - zalecenia pokontrolne z przeprowadzonej w dniu 12.06.2013 r. kontroli problemowej archiwum Urzędu Stanu Cywilnego w Oleśnicy.(plik PDF)

Wystąpienie pokontrolne po przeprowadzonej kontroli okresowej Straży Miejskiej w Oleśnicy w przedmiocie wykonywania zadań zgodnie z ustawowo uregulowanymi uprawnieniami z dnia 26.09.2013r.(plik PDF)

Protokół kontroli okresowej przeprowadzonej w dniach 26-28.03.2013 r. w siedzibie Straży Miejskiej Oleśnicy.(plik PDF)

Protokół kontroli problemowej Urzędu Miasta Oleśnicy - Archiwum Urzędu Stanu Cywilnego z dnia 12.06.2013 r.(plik PDF)

Wystąpienie pokontrolne Wojewody Dolnośląskiego Nr FB-KF.431.24.2013 z dnia 12.08.2013 r.(plik PDF)

Wystąpienie pokontrolne Wojewody Dolnośląskiego Nr NK-KE.3.2013.MK z dnia 07.08.2013 r.(plik PDF)

Projekt wystąpienia pokontrolnegoNK-KE.431.3.2013.MK (plik PDF)

Stanowisko i informacja pokontrolna - dot. ptojektu nr RPDS.09.01.00-02-021/12-01 z dnia 13.05.2013 r. (plik PDF)

Protokół kontroli okresowej przeprowadzonej w dniach 26-28 marca 2013 r. w siedzibie Straży Miejskiej Oleśnicy z siedzibą: ul. Kościelna 3, 56-400 Oleśnica (plik PDF)

Stanowisko oraz informacja pokontrolna z przeprowadzonej kontroli w trakcie rzeczowo-finansowej realizacji projektu pn.: Renowacja stawów miejskich i terenów zielonych, w tym budowa ścieżek rekreacyjno-rowerowych oraz przebudowa i remont budynku przy ul. Brzozowej 12 b w Oleśnicy z przeznaczeniem na Centrum Spotkań Organizacji Pozarządowych(plik PDF)

Protokół Urzędu Kontroli Skarbowej we Wrocławiu z czynności przeprowadzonych w okresie 22, 25, 27 lutego, 05, 08 i 16 kwietnia 2013 r. w zakresie projektu: Renowacja Stawów Miejskich i terenów zielonych, w tym budowa ścieżek rekreacyjno-rowerowych oraz przebudowa i remont budynku przy ul. Brzozowej 12b w Oleśnicy z przeznaczeniem na Centrum Spotkań Organizacji Pozarządowych (plik PDF)

Informacja pokontrolna z Kontroli projektu pn.: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (plik PDF)

Protokół z kontroli przeprowadzonej przez Archiwum Państwowe w Urzędzie Miasta Oleśnicy (plik PDF)

Informacja pokontrolna z kontroli na miejscu rzeczowo-finansowej realizacji projektu pn. E-Oświata - program przyjaznej gminy - element projektu E-Miasto (plik PDF)

Informacja pokontrolna z kontroli na miejscu rzeczowo-finansowej realizacji projektu pn. Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnicy konieczny dla obsługi e-usług:e-Urząd II etap(plik PDF)

Prawidłowość realizacji przez jednostki samorządu terytorialnego dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami. (plik PDF)

Projekt wystąpienia pokontrolnego, dot. prawidłowości realizacji zdań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami. (plik PDF)

Protokół kontroli archiwum zakładowego Urzędu Miasta Oleśnicy. (plik PDF)

Dokumentacja dotycząca zakupu samochodu służbowego dla Urzędu Miasta Oleśnicy. (plik PDF)

Protokół z czynności przeprowadzonych w dniach 12-14,16.06.2012r. w zakresie projektu E-OŚwiata. (plik PDF)

Protokół Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu z przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy kontroli w okresie od 15.09 do 21.11.2011 r. (plik PDF)

Wystąpienie pokontrolne Wojewody Dolnośląskiego we Wrocławiu dot. realizacji zadań w zakresie utrzymania grobów i cmentarzy. (plik PDF)

Protokół kontroli kompleksowej gospodarki finansowej Miasta Oleśnicy przeprowadzonej przez inspektorów RIO we Wrocławiu. (plik PDF)

Protokół z kontroli problemowej dot. realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej - utrzymanie grobów i cmentarzy wojennych. (plik PDF)

Informacja pokontrolna z kontroli w formie wizyty monitorującej zachowanie trwałości projektu -budowa basenu krytego wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą towarzyszącą w Oleśnicy. (plik PDF)

Odpowiedź na zalecenia pokontrolne z przeprowadzonej kontroli problemowej wykonywania zadań obronnych w Urzędzie Miasta w Oleśnicy przeprowadzonej w dniu 21.03.2011 r. (plik PDF)

Protokół z kontroli problemowej wykonywania zadań obronnych w Urzędzie Miasta w Oleśnicy przeprowadzonej w dniu 21.03.2011 r. (plik PDF)

Protokół z kontroli problemowej przeprowadzonej w Radzie Miasta Oleśnicy w zakresie organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków oraz wyjaśnienia do protokołu(plik PDF)

Protokół z kontroli przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy z zakresu irganizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków praz prowadzenia zbioru przepisów gminnych oraz wyjaśnienia do protokołu (plik PDF)

Sprawozdanie z kontroli lokali wyborczych przystosowanych dla wyborców niepełnosprawnych przeprowadzonej w dniu 25 sierpnia 2010r. (plik PDF)

Protokół z przeprowadzonej kontrli przez Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Oleśnicy z dnia12.10.2010 r.(plik PDF

informacja z przeprowadzonej kontroli sali widowiskowej(plik PDF

Protokół z kontroli problemowej przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnica, dotyczącej realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej - ewidencja działalności gospodarczej(plik PDF

Wystąpienie pokontrolne z przeprowadzonej przez DUW we Wrocławiu kontroli problemowej dotyczącej realizacji zadania zleconego z zakresu administracji rządowej - ewidencja działalności gospodarczej(plik PDF

Protokół z przeprowadzonej przez ZUS we Wrocławiu kontroli płatnika składek - Urzędu Miasta Oleśnicy(plik PDF

Protokół z kontroli problemowej projektu - Moje Boisko-Orlik 2012(plik PDF

Protokół kontroli archiwum zakładowego Urzędu Stanu Cywilnego w Oleśnicy(plik PDF

Sprawozdanie ze sprawdzenia sposobu realizacji zadań i obowiązków prawnych wykonywanychg przez Straż Miejską w Oleśnicy(plik PDF

Protokół z przeprowadzonej w Urzędzie Miasta Oleśnicy kontroli przez inspektora Wydziału Finansów i Budżetu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w dniach 21-30.09.2009 r.(plik PDF)

Protokół z przeprowadzonej przez ZUS w Oleśnicy kontroli w dniach 30.07-14.08.2009 r. (plik PDF)

Aneks do protokołu z przeprowadzonej przez ZUS w Oleśnicy kontroli w dniach 30.07-14.08.2009 r. (plik PDF)

Wnioski pokontrolne z kontroli przeprowadzonej przez RIO w o okresie od 12.02 do 04.03.2009 r. (plik PDF)

Odpowiedź na wnioski z przeprowadzonej przez RIO kontroli w okresie od 12.02. do 04.03.2009 r.(plik PDF)

Protokół z Kontroli RIO (plik PDF)

Protokół z Kontroli Archiwum (plik PDF)

Kontrola z zakresu organizacji (plik PDF)

Kontrola gospodarki finansowej gminy Miejsckie Oleśnica (plik PDF)

Kontrola realizacji działań obronnych (plik PDF)

Informacja pokontrolna z 14 lutego 2007 r. (plik PDF)

Informacja pokontrolna - kotłownia SP6 (plik PDF)

Informacja pokontrolna - basen kryty (plik PDF)

Wystąpienie pokontrolne NIK 15 listopada 2006 r. (plik PDF)

Regionalna Izba Obrachunkowa - lipiec 2003

Kontrola prawidłowości wykorzystania dotacji w 2002 roku (plik PDF 2,77 MB)

Protokół kontroli archiwum: strona 1, strona 2, strona 3, strona 4, strona 5



Protokół Kontroli NIK (plik PDF 8 MB)

Wystapienie pokontrolne NIK (plik PDF 0,9 MB)

Kontrola gospodarki finansowej
Protokół z kontroli realizacji zadania dofinansowanego z WFOŚiGW (plik PDF)
Protokół kontroli w zakresie koncesji alkoholowych (plik PDF)
Protokół kontroli z realizacji zadania dofinansowanego ze środków WFOŚiGW (plik PDF)
Zalecenia pokontrolne z kontroli ewidencji ludności i dowodów osobistych (plik PDF)
Protokół z kontroli rejestracji stanu cywilnego oraz zmiany imion i nazwisk (plik PDF)

 

Załączniki

  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły
  szczegóły

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..