2016-12-22

Sprzątanie ulic i placów powiatowych w Oleśnicy w 2017 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 

Sprzątanie ulic i placów powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica oraz zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części w 2017 r.

 

I.    Zakres zamówienia obejmuje:

1)     Sprzątanie ulic i placów

a)      zatoki parkingowe i miejsca postojowe są integralną częścią ulicy i podlegają sprzątaniu,

b)     sprzątanie pojazdem/zamiatarką do sprzątania mechanicznego ulic i placów,

c)      sprzątanie ręczne polegające na zbieraniu śmieci oraz zamiataniu i usuwaniu zanieczyszczeń (min. piachu, liści i odchodów zwierzęcych):

- parkingów i miejsc postojowych niedostępnych dla zamiatarki,

- I strefy w każdą sobotę oraz dni ustawowo wolne od pracy, do godz. 800,

- I strefy w okresie zimowym, jeżeli nie odbywa się sprzątanie mechaniczne ulic i placów z powodu utrzymującego się śniegu lub temperatury poniżej 0ºC.

d)     usuwanie zachwaszczenia i trawy z ulic, placów oraz parkingów (w tym również z krawężników, wysepek oraz z wszelkich innych powierzchni utwardzonych w pasach drogowych) wyszczególnionych w Załączniku nr 1. Prace te należy prowadzić systematycznie nie dopuszczając do porastania traw i chwastów,

2)     Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok zwierząt lub ich części z placów, ulic oraz pasów drogowych ulic powiatowych zlokalizowanych na terenie miasta Oleśnica musi się odbywać zgodnie z wymogami określanymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).

3)     Polewanie w okresie letnim ulic i placów przystosowanym do tego pojazdem/polewarką w liczbie 100 razy wykonywane jest w miesiącach czerwcu, lipcu i sierpniu;

II.    Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.

III.    Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia:

1.  Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2.  Wykonawca winien posiadaćodpowiednią wiedzę oraz umiejętności niezbędne do świadczenia ww. określonych usług,

3.  Wykonawca winien dysponować sprzętem w ilości co najmniej:

a)      jedną zamiatarką samobieżną do sprzątania mechanicznego ulic i placów, posiadającą funkcję pozwalającą na zamiatanie dróg i placów brukowanych/kostki i funkcją pozostawiania materiału w szczelinach pomiędzy brukiem/kostką oraz ze szczotkami po obu stronach pojazdu co pozwoli na zamiatanie ulic jednokierunkowych bez konieczności jazdy w kierunku przeciwnym do kierunku ruchu

b)     jednym pojazdem/polewarką do polewania ulic i placów w okresie letni.

4.  Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5.  W czasie trwania umowy Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem usług objętych zamówieniem. Nieudokumentowanie przez Wykonawcę zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy lub nieudokumentowanie przedłużenia umowy na dalszy okres, w terminie 7 dni od daty rozwiązania umowy ubezpieczenia, stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez wypowiedzenia.

6.  Wykonawca zobowiązuje się przedkładać najpóźniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca, na miesiąc następny, „Szczegółowy harmonogram sprzątania” z podziałem na poszczególne dni i godziny, sporządzony na podstawie „Wykazu ulic i placów powiatowych wraz z harmonogramem sprzątania” stanowiącego Załącznik nr 1.

IV.    Informacje o przewidywanej ilości usług do wykonania:

 

Strefa

Długość ulicy

(w m)

Częstotliwość/tyg.

Współczynnik / m-c

Do zamiatania,

m/m-c

I

2 624

5

4,33

56 810

II

4 973

3

4,33

64 599

III

6 236

2

4,33

54 004

IV

12 788

0,5

4,33

27 686

Łącznie

26 621

-

-

203 099

 

V.    Kryterium oceny ofert: cena 100 %

Ocenie podlegać będzie zaproponowana przez Wykonawcę przewidywana wartość maksymalna za wykonanie przedmiotu zamówienia. W trakcie oceny ofert zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny:

c = (n : w) x  a

gdzie:

c - ilość punktów obliczona dla kryterium cena oferty

n- najniższa wartość ze złożonych ofert podlegających badaniu

w- wartość oferty badanej

a- waga kryterium - cena oferty (a = 100 %)

VI.    Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:

1.      Wynagrodzenie za usługę płatne będzie miesięcznie z dołu, w terminie 14 dni od daty przedłożenia faktury VAT Zamawiającemu, po uprzednim dokonaniu odbioru wykonanych usług,  na konto wskazane przez Wykonawcę.

2.      Faktura VAT za wykonanie prac w danym miesiącu wystawiana będzie na podstawie miesięcznego protokołu odbioru sporządzonego przez przedstawiciela Zamawiającego w ostatnim dniu roboczym miesiąca za wyjątkiem miesiąca grudnia. W miesiącu grudniu protokół odbioru będzie sporządzony i podpisany 20 grudnia 2017 r. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia faktury za usługę do dnia 21 grudnia 2017 r.

3.      Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za następstwa nieszczęśliwych wypadków i innych zdarzeń zaistniałych w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, których skutkiem będą ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do Zamawiającego.

4.      Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wszelkich szkód powstałych podczas lub w związku z wykonywaniem przedmiotu Umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody w mieniu lub zdrowiu osób trzecich powstałe w okolicznościach opisanych w zdaniu pierwszym.

5.      Zamawiający uprawniony jest przez okres realizacji zamówienia do:

a)    nadzoru oraz dokonywania kontroli sposobu wykonywania przez Wykonawcę zamówienia,

b)   posiadania nieograniczonego dostępu do systemu monitorowania lokalizacji i pracy pojazdów, które będą wykonywać usługi na rzecz Zamawiającego.

6.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a)    za każdy dzień  zwłoki w przekazaniu „Szczegółowego harmonogramu sprzątania” w terminie w wysokości 1/15 wartości miesięcznego wynagrodzenia brutto,

b)   za każdy dzień niewykonania prac objętych „Szczegółowym harmonogramem sprzątania” Wykonawca w wysokości 1/15 wartości miesięcznego wynagrodzenia brutto,

c)    za odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 25% wynagrodzenia za realizację całości zamówienia.

7.      Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, - w każdym przypadku określonym w art. 144 ustawy Prawo Zamówień oraz - zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty są niedopuszczalne, za wyjątkiem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:

a)    zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,

b)   z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,

c)    odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowałyby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych.

VII.          Ofertę złożyć według wzoru dołączonego do zapytania ofertowego – załącznik nr 2. Do oferty należy załączyć kopie dowodów rejestracyjnych wpisanych pojazdów oraz w przypadku zamiatarek inne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych parametrów określonych w rozdziale III pkt. 3 litera a (karty katalogowe lub inne dokumenty producenta, wydruki ze strony internetowej itp.).

VIII.    Uwagi:

1)     Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z rozstrzygnięcia zamówienia bez podania przyczyny.

2)     Ofertę  z dopiskiem „OFERTA - Sprzątanie ulic i placów powiatowych położonych na terenie miasta Oleśnica w 2017 r.” prosimy przesłać do dnia 29.12.2016 r. pocztą na adres: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek-Ratusz, 56-400 Oleśnica.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..