2016-12-07

Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy w roku 2017

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚĆI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2017

Zwracamy się z do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty według poniższego opisu:

I.    Zamówienie dotyczy wyłapania bezdomnych zwierząt, ich transportu oraz opieki przed przewiezieniem ich do schroniska. Zamówienie obejmuje:

1.     Całodobowa gotowość do wyłapania zwierzęcia, również w dni ustawowo wolne od pracy.

2.     Wyłapywanie zwierząt przy pomocy urządzeń i środków służących do chwytania i przenoszenia zwierząt, które nie stwarzają zagrożenia dla ich życia i zdrowia ani nie zadają im cierpienia, jak również środków farmakologicznych, broni pneumatycznej itp.

3.     Transport zwierząt przystosowanym pojazdem, w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadającym im cierpień.

4.     Zapewnienie w razie potrzeby pomocy weterynaryjnej podczas przeprowadzanej akcji wyłapania i transportu zwierząt.

5.     Transportu zwierząt po wyłapaniu do lekarza weterynarii.

6.     Przetrzymanie wyłapanych zwierząt do czasu przekazania ich do schroniska lub w miejsce wskazane lub zaakceptowane przez Zamawiającego.

7.     Miejsce przetrzymania zwierząt jest prowadzone i utrzymywane przez Wykonawcę.

8.     Wykonawca zobowiązuje się do opłacenia przyjęcia zwierzęcia w miejscu wskazanym lub zaakceptowanym przez Zamawiającego w sytuacji gdy jest to konieczne i obciążenia tym kosztem Zamawiającego.

9.     Prowadzenie dokumentacji fotograficznej oraz karty informacyjnej i aktualizowanie jej na bieżąco dla każdego wyłapanego zwierzęcia.

10.  Informowanie o każdym wyłapanym zwierzęciu.

11.  Przedkładanie na żądanie zdjęć i informacji o wyłapanych lub przetrzymywanych zwierzętach.

II.    Termin realizacji zamówienia:  01.01.2017-31.12.2017

III.    Inne wymogi dotyczące realizacji zamówienia:

1.     Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania obowiązków przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.

2.     Wykonawcanie może powierzyć wykonania zamówienia innej osobie.

3.     Wykonawca zobowiąże się do:

a)     Przestrzegania przepisów prawa przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia.

b)     Udostępnienia numeru telefonu pod którym Wykonawca będzie dostępny 24 godziny na dobę przez cały okres obowiązywania umowy (również w soboty oraz dni ustawowo wolne od pracy),

c)     Zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego koniecznego do należytego wykonania przedmiotu umowy, w tym:

a/   urządzeń i środków, przy których pomocy zwierzęta będą wyłapywane,

b/   co najmniej 2 specjalistycznych środków transportu do przewozu zwierząt zarejestrowane przez właściwy organ,

c/   pracowników, którzy są przeszkoleni w zakresie postępowania ze zwierzętami oraz znają przepisy o ochronie zwierząt w liczbie gwarantującej stałe świadczenie usług,

d/   w razie potrzeby zapewnienia pomoc lekarsko-weterynaryjną,

e/   miejsca do przetrzymania wyłapanych zwierząt przed przewiezieniem do schroniska położonego na terenie powiatu oleśnickiego wyposażonego w co najmniej 10 kojców dla zwierząt:

·oddzielonych od siebie przegrodami,

·uniemożliwiających ucieczkę zwierząt,

·których ściany, podłogi i drzwi wykonane są z materiałów łatwych do mycia i odkażania oraz niepowodujących urazów lub kontuzji u zwierząt,

·w których zapewniona jest zwierzętom swobodne poruszanie się, legowisko oraz stały dostęp do wody zdatnej do picia,

d)     Udzielania niezbędnych wyjaśnień w czasie i w formie wymaganej przez Zamawiającego.

e)     Naprawy bądź pokrycia kosztów naprawy wszelkich szkód wynikłych w trakcie wykonywania umowy. Za szkody w stosunku do osób trzecich odpowiada Wykonawca.

IV.    Informacje o przewidywanej ilości usług do wykonania na podstawie danych z okresu
do 01-11-2015 r. do 31-10-2016 r.:

 

Ilość wyłapanych zwierząt

Ilość przejechanych kilometrów

Ilość dni przetrzymania przed przewiezieniem do schronisk

W ciągu 12 miesięcy

76

2574

1158

Średnio w jednym miesiącu

6

215

97

W podanym okresie Wykonawca poniósł koszty, a następnie nimi obciążył Zamawiającego w łącznej wysokości 710,10 zł brutto.

V.    Kryterium oceny ofert: 100 % - cena określona w ofercie, jako suma wszystkich usług składających się na zamówienie.

VI.    Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:

1.     Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres zamówienia zezwolenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 250ze zm.) wydany przez organ właściwy miejscowo.

2.     Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres zamówienia zezwolenia, o którym mowa w art. 10 ust. 1 rozporządzenia RADY (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97.

3.     W przypadku wygaśnięcia zezwolenia o określonego w ust. 1 i ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia właściwego zezwolenia obowiązującego na dalszy okres realizacji zawartej umowy w terminie 7 dni. Nieprzedłożenie właściwych dokumentów stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego bez wypowiedzenia.

4.     Zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

5.     Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty kwoty określonej w ofercie oszacowanej na podstawie podanych przez niego danych. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za zrealizowane faktycznie usługi.

VII.    Oferta powinna zawierać:

1.     Wypełniony formularz oferty stanowiący „Załącznik nr 1 - Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2017”;

2.     Kopie za potwierdzeniem z oryginałem zezwolenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wydany przez organ właściwy miejscowo (prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami);

3.     Kopie za potwierdzeniem z oryginałem zezwolenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 10 ust. 1 rozporządzenia RADY (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97 (prowadzenie działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywany w związku z prowadzeniem innej działalności gospodarczej).

4.     Zaświadczenie lub jego kopia za potwierdzeniem z oryginałem wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii potwierdzających rejestrację specjalistycznych środków transportu do przewozu zwierząt.

5.     Podanie numeru księgi wieczystej lub dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania nieruchomością na której usytuowane jest miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska spełniające warunki określone w niniejszym ogłoszeniu.

VIII.    Uwagi:

1.     Oferta może być przyjęta jedynie bez zastrzeżeń do umowy stanowiącej „Załącznik nr 2- – Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2017”  oraz warunków jej zawarcia.

2.     Zamawiający zastrzega sobie przed zawarciem umowy możliwość skontrolowania miejsca przetrzymania wyłapanych zwierząt w celu sprawdzenia czy spełnia ono postawione przez Zamawiającego warunki. Negatywny wynik kontroli może być podstawą do odrzucenia oferty.

3.     Będą brane pod uwagę jedynie oferty przedsiębiorców posiadających na dzień składania ofert ważne zezwolenie:

a)   na prowadzenie działalności o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wydany przez organ właściwy miejscowo,

b)   którym mowa w art. 10 ust. 1 rozporządzenia RADY (WE) nr 1/2005 z dnia 22 grudnia 2004 r. w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97.

4.     Zastrzegamy sobie możliwość rezygnacji z realizacji zamówienia bez podania przyczyny.

IX.    Ofertę prosimy przesłać do dnia 14.12.2016 r. z dopiskiem: „Oferta - Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z Oleśnicy oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2017” na adres: Urząd Miasta Oleśnicy Rynek-Ratusz 56-400 Oleśnica.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..