2015-08-12

Informacje gromadzone w rejestrach, ewidencjach i archiwach

Rejestr Instytucji Kultury - Miejski Ośrodek Kultury i Sportu w Oleśnicy (plik PDF) 
wpis z dnia 17-06-2015 w Dz. III(plik PDF) 
wpis z dnia 03.07.2015 w Dz. I(plik PDF) 
wpis z dnia 03.07.2015 w Dz. II(plik PDF) 
wpis z dnia 03.07.2015 w Dz. III(plik PDF) 
Rejestr Instytucji Kultury - Oleśnicka Biblioteka Publiczna im. Mikołaja Reja w Oleśnicy (plik PDF) 
wpis dnia 17-06-2015 w Dz.III (plik PDF) 




Informacje publiczne gromadzone w rejestrach, ewidencjach i archiwach Urzędu Miasta Oleśnicy: 

Warunki udostępniania informacji: 
Informacje są udostępniane na wniosek złożony w formie pisemnej lub elektronicznej. W złożonym wniosku należy określić formę odpowiedzi. 
Odpowiedzi udzielane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz 926 z późn. zm.), ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.z 2010 Nr 182, poz1228) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakimi powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004r. Nr 100, poz. 1024) 


Wydział Architektury i Budownictwa 
Naczelnik Wydziału: Leszek Goliński, pokój 311, tel. (71) 79 82 160. 
email: l.golinski@um.olesnica.pl 

1) Rejestr decyzji o warunkach zabudowy 
2) Rejestr decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego 
3) Rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 
4) Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
5) Rejestr decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy 
6) Rejestr zaświadczeń o zgodności projektu albo sposobu użytkowania z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego 
7) Rejestr zaświadczeń o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
8) Rejestr wniosków o zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego 
9) Rejestr otrzymanych decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego 
10) Rejestr otrzymanych decyzji o pozwoleniu na budowę wydanych przez Starostwo Powiatowe 
11) Rejestr otrzymanych decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego 
  

Wydział Działalności Gospodarczej i Porządku Publicznego 
Naczelnik Wydziału: Marcin Krawczyk, pokój 110, tel. 79 82 190. 
e-mail: m.krwaczyk@um.olesnica.pl 

1) Rejestr licencji Taxi, 
2) Rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych, 
3) Rejestr wyłapanych zwierząt z terenu miasta Oleśnicy, 
4) Rejestr wydanych zezwoleń na posiadanie psa rasy uznanej za agresywną, 
5) Rejestr – opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 

Wydział Finansowy 
Skarbnik Miasta: mgr Joanna Jarosiewicz, pokój 26, tel. 79 82 130. 
e-mail j.jarosiewicz@um.olesnica.pl 

1) Rejestr Pojazdów 
2) Rejestr Nieruchomości 
3) Rejestr Klasoużytków 
4) Rejestr Klas gospodarstw 
5) Rejestr Podatników 
6) Rejestr Posiadaczy psa/psów 
7) Rejestr Decyzji w sprawie opłaty skarbowej 
8) Rejestr Deklaracji podatkowych (dot. podatku od nieruchomości osób prawnych i podatku od środków transportowych) 
9) Rejestr Ulg uznaniowych 
10) Rejestr Zwolnień podatkowych 
11) Rejestr Wymiarowy podatku 
12) Rejestr Przypisów i odpisów podatku 
13) Rejestr Zaświadczeń 
14) Rejestr Upomnień 
15) Rejestr Tytułów wykonawczych 
16) Rejestr Dokumentów księgowych 
17) Rejestr Sald podatników 
18) Rejestr bankowy( wyciągi bankowe), 
19) Rejestr zakupu ( faktury, rachunki, noty księgowe oraz m.in. rozliczenia dotacji, zaliczek, delegacji),
20) Rejestr sum depozytowych, 
21) Rejestr Funduszu Świadczeń Socjalnych, 
22) Rejestr środków trwałych (grunty), 
23) Rejestr poleceń księgowych (dokumenty PK), 
24) Rejestr podatkowy ( podatki), 
25) Rejestr niepodatkowy (użytkowanie wieczyste, opłata adiacencka, sprzedaż mienia, przekształcenia), 
26) Rejestr pozostałych opłat (opłata skarbowa, opłata targowa, opłata za gospodarowanie odpadami, opłata parkingowa, opłata za psa, wpłaty za mandaty), 
27) Rejestr pozostałych opłat 44 (opłata skarbowa), 
28) Rejestr zaangażowania (zaangażowanie), 
29) Rejestr wydatków strukturalnych (wydatki strukturalne), 
30) Rejestr funduszy unijnych ( fundusze unijne). 


Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami, Rolnictwa i Ochrony środowiska 
Naczelnik Wydziału: Adam Heliński, pokój 104, tel. 79 82 150. 
e-mail: a.helinski@um.olesnica.pl 

1) Ewidencja nazw ulic i placów 
2) Ewidencja numeracji porządkowej nieruchomości 
3) Ewidencja nieruchomości stanowiących zasób Miasta Oleśnicy 
4) Rejestr Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości 
5) Publicznie Dostępny Wykaz Danych o Środowisku 

Wydział Organizacyjny 
Naczelnik Wydziału: Zbigniew Rybak, pokój 108, tel. 79 82 110, 
e-mail: sekretarz@olesnica.pl 

1) Rejestr uchwał Rady Miasta Oleśnicy, 
2) Rejestr interpelacji i zapytań radnych, 
3) Rejestr klubów radnych, 
4) Rejestr porozumień, 
5) Rejestr skarg, wniosków i petycji, 
6) Rejestr projektów uchwał Rady Miasta 
7) Rejestr korespondencji wchodzącej - tworzony elektronicznie przez system DOCMAN 
8) Rejestr auditów wewnętrznych w SZJ 
9) Rejestr procedur SZJ 
10) Rejestr dot. spraw różnych SZJ 
11) Rejestr pism dotyczących tablicy ogłoszeń 
12) Rejestr korespondencji wychodzącej: 
A) listy zamiejscowe (zwykłe, polecone, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) 
B) listy miejscowe (zwykłe, polecone, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) 
13) Rejestr listów miejscowych awizowanych 
14) Rejestr wydawanych zezwoleń na wjazd do Rynku 
15) Rejestr upoważnień i pełnomocnictw osób do działania w imieniu Burmistrza jako organu gminy 
16) Rejestr zarządzeń wydanych przez Burmistrza 
17) Rejestr zawieranych umów z kontrahentami 
18) Rejestr instytucji kultury - rejestr dostępny w pokoju nr 107 (I piętro - część hotelowa), od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy Urzędu 
  

Wydział Spraw Obywatelskich 
Naczelnik Wydziału: Małgorzata Panek, pokój 205, tel. 79 82 170 
e-mail: m.panek@um.olesnica.pl 

1) Rejestr mężczyzn/kobiet ur. w danym roku, objętych rejestracją 
2) Lista stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej 
3) Rejestr świadczeń rzeczowych 
4) Rejestr planów świadczeń osobistych 
5) Ewidencja ludności 
6) Ewidencja wydanych i unieważnionych dowodów osobistych 
7) Rejestr Wyborców 
8) Akty Stanu Cywilnego 


Sekcja Promocji Miasta 
Kierownik Sekcji Promocji Miasta: Edyta Małys-Niczypor pokój 21, tel.71 79 82 186 
e-mail e.malys@um.olesnica.pl 

1) Rejestr zawieranych umów 
2) Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej 


Straż Miejska 
Komendant Straży Miejskiej: Zbigniew Pusz tel.71 72 18 192 
e-mail z.pusz@um.olesnica.pl 

1) Książka wejść i wyjść do pomieszczenia „CEPIK” 
2) Rejestr osób nieupoważnionych przebywających w strefie „CEPIK” 
3) Rejestr pobierania kart kryptograficznych do pomieszczenia nr2 stanowiska obsługi „CEPIK” 
4) Książka ewidencji zapytań do „CEPIK” 
5) Rejestr wykroczeń 
6) Rejestr pojazdów unieruchomionych przez zastosowanie urządzeń do blokowania kół 
7) Książka ewidencji środków przymusu bezpośredniego 
8) Rejestr porzuconych pojazdów (wraki) 
9) Rejestr dyspozycji usunięcia lub przemieszczenia pojazdu 
10) Rejestr druków Mrd-5 
11) Ewidencja notatników służbowych 
12) Rejestr nałożonych mandatów karnych. 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..