2015-06-01

Uchwały Rady Miasta Oleśnicy 2011-2012

XXVII/218/2012 21.12.2012 zmieniająca uchwałę w spr. zarządzania komunalnymi zasobami mieszkaniowymi i nadania działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Oleśnicy nowych form organizacyjno-prawnych
XXVII/217/2012 21.12.2012 wykazu wydatków, któe nie wygasają z upływem roku budżetowego
XXVII/216/2012 21.12.2012 zmian budżetu na 2012 rok
XXVII/215/2012 21.12.2012 zmiany uchwały w spr. przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej
XXVII/214/2012 21.12.2012 zwolnień w podatku od nieruchomości w roku 2013
XXVII/213/2012 21.12.2012 udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Oleśnickiemu w roku 2013
XXVII/212/2012 21.12.2012 określenia sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych ...
XXVII/211/2012 21.12.2012 wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości
XXVII/210/2012 21.12.2012 ustalenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
XXVII/209/2012 21.12.2012 wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz stawki opłaty
XXVII/208/2012 21.12.2012 przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Oleśnicy
XXVII/207/2012 21.12.2012 przyjęcia MPPiRPA oraz PN Miasta Oleśnicy na 2013 rok 
Załącznik 1 do Uchwały. 

Załącznik 2 do Uchwały. 
 
XXVII/206/2012 21.12.2012 uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na 2013 rok
XXVII/205/2012 21.12.2012 przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy
XXVI/204/2012 28.11.2012 zmian budżetu na 2012 rok
XXVI/203/2012 28.11.2012 zmiany Uchwały Nr XV/109/2011 Rady Miasta Oleśnica z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy
XXVI/202/2012 28.11.2012 określenia warunków odpłatności za pomoc w formie posiłków
XXVI/201/2012 28.11.2012 określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz trybu ich pobierania
XXVI/200/2012 28.11.2012 określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2013 rok
XXVI/199/2012 28.11.2012 określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2013 rok
XXVI/198/2012 28.11.2012 opłaty od posiadania psów
XXVI/197/2012 28.11.2012 Programu współpracy Miasta Oleśnicy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2013
XXVI/196/2012 28.11.2012 zmiany Uchwały nr XXXII/201/2009 z dnia 29 kwietnia 2009 r. w sprawie uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Miasta Oleśnicy.
XXVI/195/2012 28.11.2012 zmiany Uchwały Nr XXXVII/274/2001 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 29 października 2001r. w sprawie zasad wynajmowania lokali komunalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Oleśnicy.
XXVI/194/2012 28.11.2012 powołania składu Rady Społecznej przy Samodzielnym Zespole Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Oleśnicy.
XXVI/193/2012 28.11.2012 nadania nazwy dla ronda położonego na terenie miasta Oleśnicy.
XXVI/192/2012 28.11.2012 nadania nazwy dla ronda położonego na terenie miasta Oleśnicy.
XXV/191/2012 29.10.2012 zmiany uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej.
XXV/190/2012 29.10.2012 zmian budżetu na 2012 rok.
XXV/189/2012 29.10.2012 przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami oraz klubami dziecięcymi prowadzonymi przez podmioty inne niż Miasto Oleśnica.
XXV/188/2012 29.10.2012 podziału miasta Oleśnicy na jednomandatowe okręgi wyborcze.
XXIV/187/2012 28.09.2012 emisji obligacji Miasta Oleśnicy oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
XXIV/186/2012 28.09.2012 zmiany uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej.
XXIV/185/2012 28.09.2012 zmian budżetu na 2012 rok.
XXIV/184/2012 28.09.2012 udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Oleśnickiemu w roku 2012.
XXIV/183/2012 28.09.2012 realizacji usługi na udostępnienie użytkownikom bezpłatnego dostępu do Internetu poprzez sieci bezprzewodowe - Hotspoty.
XXIV/182/2012 28.09.2012 przyjęcia Programu Usuwania Azbestu dla miasta Oleśnicy na lata 2012-2032 wraz z inwentaryzacją wyrobów zawierających azbest wraz z oceną i stanem możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest.
XXIV/181/2012 28.09.2012 uchwalenia Aktualizacji Programu Ochrony Środowiska dla Miasta Oleśnicy na lata 2012-2015 z perspektywą na lata 2016-2019.
XXIII/180/2012 30.08.2012 zmiany uchwały w spr. przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej m. Oleśnicy
XXIII/179/2012 30.08.2012 zmian budżetu na 2012 rok
XXIII/178/2012 30.08.2012 zmiany uchwały w spr. opłaty targowej
XXIII/177/2012 30.08.2012 zmiany uchwały w spr. wprowadzenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz przeciwdziałania bezdomności zwierząt na terenie m. Oleśnica w 2012 roku
XXIII/176/2012 30.08.2012 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Spacerowej w Oleśnicy
XXIII/175/2012 30.08.2012 określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem jest m. Oleśnica, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz określenia warunków i zasad korzystania z tych przystanków
XXIII/174/2012 30.08.2012 udzielenia bonifikaty dla najemców lokali mieszkalnych, płacących jednorazowo ustaloną cenę sprzedaży
XXIII/173/2012 30.08.2012 zmiany uchwały w spr. zasad udzielania bonifikat
XXII/172/2012 27.06.2012 zmiany uchwały w spr. przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy
XXII/171/2012 27.06.2012 zmian budżetu na 2012 rok
XXII/170/2012 27.06.2012 zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego-Miasta Oleśnicy za I półrocze oraz inf. o przebiegu wykonania planów finansowych sam. inst. kultury i samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej
XXII/169/2012 27.06.2012 zwolnienia z obowiązku zbycia w drodze przetargu nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Miasta Oleśnicy
XX/168/2012 29.05.2012 zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków
XX/167/2012 29.05.2012 ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Miasto Oleśnicę
XX/166/2012 29.05.2012 wyrażenia zgody na zawarcie przez Miasto Oleśnicę porozumienia dotyczącego założenia i prowadzenia przez Powiat Oleśnicki przedszkola specjalnego
XX/165/2012 29.05.2012 zmiany uchwały w spr. utworzenia jednostki organizacyjnej pomocy społecznej pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy
XX/164/2012 29.05.2012 zmiany uchwały w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy
XX/163/2012 29.05.2012 zmian budżetu na 2012 rok
XX/162/2012 29.05.2012 udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Oleśnicy z wykonania budżetu Miasta Oleśnicy
XX/161/2012 29.05.2012 zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2011 rok
XIX/160/2012 25.04.2012 skargi Krzysztofa Jednoroga na uchwałę Rady Miasta Oleśnicy Nr XV/118/2011 z dnia 22 grudnia 2011r. o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulicy Wielkopolnej - Kusocińskiego oraz Uchwałę Nr XVII/140/2012 w sprawie wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XIX/159/2012 25.04.2012 skargi Elżbiety i Władysława Jednoróg na uchwałę Rady Miasta Oleśnicy Nr XV/118/2011 z dnia 22 grudnia 2011r. o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulicy Wielkopolnej - Kusocińskiego oraz Uchwałę Nr XVII/139/2012 w sprawie wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XIX/158/2012 25.04.2012 zmiany Uchwały Nr XV/109/2011 Rady Miasta Oleśnica z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy
XIX/157/2012 25.04.2012 zmian budżetu na 2012 rok
XIX/156/2012 25.04.2012 zmiany uchwały w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Miasto Oleśnicę
XIX/155/2012 25.04.2012 zmiany uchwały nr LI/302/2010 Rady Miasta Oleśnica z dnia 30 września 2010r. w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym wymiarze godzin, zasad udzielania i rozmiaru zniżek dla nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórych nauczycieli zatrudnionych w przedszkolach, szkołach podstawowych i gimnazjach, dla których organem prowadzącym jest Miasto Oleśnica
XVIII/154/2012 29.03.2012 skargi Józefa Jednoroga na uchwałę o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulicy Wielkopolnej-Kusocińskiego
XVIII/153/2012 29.03.2012 skargi pani Ireny Kruk
XVIII/152/2012 29.03.2012 zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Miastem Oleśnica a Gminą Oleśnica 
Załącznik do Uchwały. 
 
XVIII/151/2012 29.03.2012 wprowadzenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz przeciwdziałania bezdomności zwierząt na terenie miasta Oleśnica w 2012 rok 
Załącznik do Uchwały. 
 
XVIII/150/2012 29.03.2012 przyjęcia Regulaminu Targowiska w Oleśnicy przy ul. Wrocławskiej 
Załącznik do Uchwały. 
 
XVIII/149/2012 29.03.2012 przyjęcia Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2012-2015 
Załącznik do Uchwały. 
 
XVIII/148/2012 29.03.2012 zmiany statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oleśnicy
XVIII/147/2012 29.03.2012 zmiany uchwały w spr. wyrażenia zgody na utworzenie Młodzieżowej Rady Miasta Oleśnicy, powołania tej Rady i nadania jej statutu 
Załącznik do Uchwały. 
 
XVIII/146/2012 29.03.2012 zmiany uchwały w spr. zasad postępowania i udzielenie dotacji na roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru 
Załącznik do Uchwały. 
 
XVIII/145/2012 29.03.2012 przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Polną, Wikliniarską, Ludwikowską i Stawową w Oleśnicy 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 
 
XVIII/144/2012 29.03.2012 zmiany uchwały o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulicy Wielkopolnej-Kusocińskiego 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 
 
XVIII/143/2012 29.03.2012 zmiany uchwały w spr. ustalenia strefy płatnego parkowania
XVIII/142/2012 29.03.2012 zmiany uchwały w spr. zasad przyznawania i wysokości diet Radnych Miasta Oleśnicy
XVII/141/2012 28.02.2012 skargi Barbary i Tadeusza Brzezicha
XVII/140/2012 28.02.2012 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XVII/139/2012 28.02.2012 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XVII/138/2012 28.02.2012 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XVII/137/2012 28.02.2012 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XVII/136/2012 28.02.2012 przesunięcia terminu wykupu obligacji
XVII/135/2012 28.02.2012 zmiany uchwały w spr. przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 

Załącznik Nr 3 do Uchwały. 
 
XVII/134/2012 28.02.2012 zmian budżetu na 2012 rok 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 

Załącznik Nr 3 do Uchwały. 

Załącznik Nr 4 do Uchwały. 

Załącznik Nr 5 do Uchwały. 

Załącznik Nr 6 do Uchwały. 
 
XVII/133/2012 28.02.2012 udzielenia pomocy finansowej Województwu Dolnośląskiemu w roku 2012
XVII/132/2012 28.02.2012 zmiany uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 
 
XVII/131/2012 28.02.2012 przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Oleśnicy
XVII/130/2012 28.02.2012 wyrażenia zgody na złożenie wniosków o przekazaniu trwałego zarządu między Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Oleśnicy a Środowiskowym Domem Samopomocy w Oleśnicy
XVII/129/2012 28.02.2012 wyznaczenia podmiotu właściwego do realizacji zadania administracji publicznej w zakresie wspierania rodzin
XVI/128/2012 24.01.2012 zmiany uchwały w sprawie ustanowienia Nagrody Miasta Oleśnicy, zasad i trybu jej przyznawania
XVI/127/2012 24.01.2012 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
XVI/126/2012 24.01.2012 zmian budżetu na 2012 rok 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 

Załącznik Nr 3 do Uchwały. 
 
XVI/125/2012 24.01.2012 udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Oleśnickiemu
XV/124/2011 22.12.2011 wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 
Załącznik do Uchwały. 
 
XV/123/2011 22.12.2011 zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej 
Załączniki 1-3 do Uchwały. 
 
XV/122/2011 22.12.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki 1-5 do Uchwały. 
 
XV/121/2011 22.12.2011 przyjęcia Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Oleśnicy na rok 2012 
Załącznik 1 do Uchwały. 

Załącznik 2 do Uchwały. 
 
XV/120/2011 22.12.2011 zmian statutu Miasta Oleśnicy
XV/119/2011 22.12.2011 wyrażenia zgody na utworzenie na terenie miasta Oleśnicy podstrefy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST PARK 
Załącznik 1 do Uchwały. 

Załącznik 2 do Uchwały. 
 
XV/118/2011 22.12.2011 o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulicy Wielkopolnej-Kusocińskiego 
Załącznik 1 do Uchwały. 

Załącznik 2 do Uchwały. 

Załącznik 3 do Uchwały. 

Załącznik 4 do Uchwały. 

Załącznik 4 do Uchwały. 

Załącznik 5 do Uchwały. 

Załącznik 6 do Uchwały. 
 
XV/117/2011 22.12.2011 przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Wojska Polskiego, Brzozową oraz granicą gminy Oleśnica, obręb Spalice w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
XV/116/2011 22.12.2011 przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu w rejonie ul. Kosynierów w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
XV/115/2011 22.12.2011 przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Wielkopolną, Łasaka, Kusocińskiego i Pułaskiego w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
XV/114/2011 22.12.2011 przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar położony pomiędzy ul. Stawową, Gryczaną i Łukanowską w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
XV/113/2011 22.12.2011 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ul. Wrocławskiej w Oleśnicy 
Załącznik 1 do Uchwały. 

Załącznik 2 do Uchwały. 

Załącznik 3 do Uchwały. 
 
XV/112/2011 22.12.2011 zmiany uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Dolnośląskiemu w roku 2011
XV/111/2011 22.12.2011 udzielenia pomocy finansowej Województwu Dolnośląskiemu w roku 2012
XV/110/2011 22.12.2011 wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Miasta Oleśnicy
XV/109/2011 22.12.2011 przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki 1-3 do Uchwały. 
 
XV/108/2011 22.12.2011 uchwały budżetowej Miasta Oleśnicy na 2012 rok 
Załączniki 1-10 do Uchwały. 

Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu 
 
XIV/107/2011 30.11.2011 zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki do Uchwały. 
 
XIV/106/2011 30.11.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki do Uchwały. 
 
XIV/105/2011 30.11.2011 opłaty targowej 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 
 
XIV/104/2011 30.11.2011 opłaty od posiadania psów
XIV/103/2011 30.11.2011 zmiany uchwały w sprawie określenia wzorów formularzy i deklaracji podatkowych 
Załącznik do Uchwały. 
 
XIV/102/2011 30.11.2011 określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych na 2012 rok 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 

Załącznik nr 3 do Uchwały. 
 
XIV/101/2011 30.11.2011 określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2012 rok
XIV/100/2011 30.11.2011 określenia trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego w Oleśnicy oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania
XIV/99/2011 30.11.2011 utworzenia jednostki organizacyjnej pomocy społecznej pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy w Oleśnicy i nadania jednostce statutu 
Załącznik do Uchwały. 
 
XIV/98/2011 30.11.2011 Programu współpracy Miasta Oleśnicy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012 
Załącznik do Uchwały. 
 
XIV/97/2011 30.11.2011 określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o zezw. na prowadzenie działaln. w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk a także grzebowisk i spalarni
XIV/96/2011 30.11.2011 zmieniająca uchwałę w spr. zmiany uchwał w spr. zarządzania komunalnymi zasobami mieszkaniowymi i nadania działalności Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunlanej i Mieszkaniowej w O-cy nowych form organizacyjno-prawnych
XIV/95/2011 30.11.2011 nadania statutu SZPZOZ w Oleśnicy 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 
 
XIV/94/2011 30.11.2011 zaliczenia dróg w obszarze Miasta Oleśnicy do kategorii dróg gminnych
XIV/93/2011 30.11.2011 zmiany Uchwały w spr. wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz MOKiS prawa nieodpłatnego użytkowania nieruchomości
XIV/92/2011 30.11.2011 powołania Komisji do spraw zniszczenia dokumentów złożonych Radzie Miasta Oleśnicy przy zgłaszaniu kandydatów na ławników
XIII/91/2011 28.10.2011 zmian Regulaminu Rady Miasta Oleśnicy
XIII/90/2011 28.10.2011 zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki nr 1-3 do Uchwały. 
 
XIII/89/2011 28.10.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki nr 1-4 do Uchwały. 
 
XIII/88/2011 28.10.2011 opłaty za świadczenia w publicznych przedszkolach Miasta Oleśnicy
XIII/87/2011 28.10.2011 zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Oleśnicy 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 
 
XIII/86/2011 28.10.2011 o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Rataje, w rejonie ulicy Wrocławskiej-Akacjowej 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 

Załącznik nr 3 do Uchwały. 

Załącznik nr 4 do Uchwały. 

Załącznik nr 5 do Uchwały. 

Załącznik nr 6 do Uchwały. 

Załącznik nr 7 do Uchwały. 
 
XII/85/2011 29.09.2011 zmiany uchwały w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki nr 1-3 do Uchwały. 
 
XII/84/2011 29.09.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki nr 1-3 do Uchwały. 
 
XII/83/2011 29.09.2011 wyboru ławników do sądów powszechnych
XII/82/2011 29.09.2011 zgłoszeń kandydatów na ławników, które pozostawia się bez dalszego biegu
XII/81/2011 29.09.2011 zmiany uchwały w sprawie zasięgnięcia od komendanta wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na ławników
XII/80/2011 29.09.2011 trybu postępowania o udzielenie dotacji celowej na dofinansowanie nakładów poniesionych na modernizację systemu ogrzewania lokali mieszkalnych i użytkowych 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 

Załącznik nr 3 do Uchwały. 

Załącznik nr 4 do Uchwały. 
 
XII/79/2011 29.09.2011 udzielenia bonifikaty dla najemców lokali mieszkalnych płacących jednorazowo ustaloną cenę sprzedaży
XI/78/2011 31.08.2011 zmiany uchwały nr III/12/2010 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki do Uchwały. 
 
XI/77/2011 31.08.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki do Uchwały. 
 
XI/76/2011 31.08.2011 przyjęcia Programu opieki nad zabytkami Miasta Oleśnicy w latach 2011-2014 
Załącznik do Uchwały. 
 
XI/75/2011 31.08.2011 utworzenia odrębnych obwodów głosowania dla przeprowadzenia wyborów do Sejmu RP i Senatu RP
XI/74/2011 31.08.2011 dostosowania opisu granic obwodów głosowania Miasta Oleśnicy do stanu faktycznego 
Załącznik do Uchwały. 
 
XI/73/2011 31.08.2011 zmiany Uchwały Nr XIX/133/2008 w sprawie ustalenia planu sieci publicznych gimnazjów 
Załącznik do Uchwały. 
 
XI/72/2011 31.08.2011 zmiany Uchwały Nr XIX/132/2008 w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych 
Załącznik do Uchwały. 
 
XI/71/2011 31.08.2011 wysokości i zasad ustalania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce na obszarze miasta Oleśnicy 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 

Załącznik nr 3 do Uchwały. 

Załącznik nr 4 do Uchwały. 
 
XI/70/2011 31.08.2011 upoważnienia dyrektora Zespołu Oświaty Samorządowej w Oleśnicy do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej
XI/69/2011 31.08.2011 zasięgnięcia od komendanta wojewódzkiego Policji informacji o kandydatach na łąwników
X/68/2011 28.06.2011 zmiany Uchwały Nr XLIX/290/2010 w sprawie przyjęcia programu wspierania edukacji uzdolnionych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, dla których organem prowadzacym jest Miasto Oleśnica
X/67/2011 28.06.2011 ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych
X/66/2011 28.06.2011 nadania statutu Miejskiemu Ośrodkowi Kultury i Sportu w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
X/65/2011 28.06.2011 zmiany Uchwały Nr III/12/2010 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki 1-3 do Uchwały. 
 
X/64/2011 28.06.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki 1-6 do Uchwały. 
 
X/63/2011 28.06.2011 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulicy Krzywoustego w Oleśnicy 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 

Załącznik Nr 3 do Uchwały. 
 
VIII/62/2011 31.05.2011 nadania nazwy drodze wewnętrznej na terenie miasta Oleśnicy, obr. Rataje 
Załącznik do Uchwały. 
 
VIII/61/2011 31.05.2011 skargi Wiesława Łobacza i Pawła Łobacza na uchwałę Rady Miasta Oleśnicy w spr. uchwalenia mpzp dla obszaru w rejonie ul. Dobroszyckiej, Wojska Polskiego, Łasaka i rzeki Oleśnica w Oleśnicy
VIII/60/2011 31.05.2011 zmiany Uchwały Nr III/12/2010 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 21 grudnia 2010r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Miasta Oleśnicy 
Załączniki 1-2 do Uchwały. 
 
VIII/59/2011 31.05.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki 1-3 do Uchwały. 
 
VIII/58/2011 31.05.2011 określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Miasto Oleśnicę
VIII/57/2011 31.05.2011 ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych
VIII/56/2011 31.05.2011 ustalenia warunków udzielania i wysokości stawek procentowych bonifikat przysługujących osobom fizycznym z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
VIII/55/2011 31.05.2011 zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków 
Załączniki do Uchwały. 
 
VIII/54/2011 31.05.2011 powołania zespołu ds. wyłonienia kandydatów na ławników
VIII/53/2011 31.05.2011 udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Oleśnicy
VIII/52/2011 31.05.2011 zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2010 rok
VII/51/2011 28.04.2011 zmiany uchwały nr III/12/2010 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej 
Załączniki do Uchwały. 
 
VII/50/2011 28.04.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki do Uchwały. 
 
VII/49/2011 28.04.2011 skargi Wojewody Dolnośląskiego na uchwałę Rady Miasta Oleśnicy o scaleniu i podziale nieruchomości położonych w Oleśnicy, obręb Lucień, w rejonie ul. Pszenicznej
VI/48/2011 29.03.2011 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
VI/47/2011 29.03.2011 wezwania do usunięcia naruszenia prawa
VI/46/2011 29.03.2011 zmiany uchwały nr III/12/2010 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej 
Załączniki do Uchwały. 
 
VI/45/2011 29.03.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załączniki do Uchwały. 
 
VI/44/2011 29.03.2011 udzielenia pomocy finansowej Województwu Dolnośląskiemu w roku 2011
VI/43/2011 29.03.2011 udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Oleśnickiemu w roku 2011
VI/42/2011 29.03.2011 przystąpienia do sporządzenia MPZP dla obszaru położonego przy ul. Wrocławskiej w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
VI/41/2011 29.03.2011 przystąpienia do sporządzenia MPZP dla obszaru położonego przy ul. Skłodowskiej w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
VI/40/2011 29.03.2011 przystąpienia do sporządzenia MPZP dla obszaru położonego przy ul. Spacerowej w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
VI/39/2011 29.03.2011 ustalenia strefy płatnego parkowania ... 
Załącznik Nr 1 do Uchwały. 

Załącznik Nr 2 do Uchwały. 
 
VI/38/2011 29.03.2011 zatwierdzenia zmian w statucie SZPZOZ w Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
VI/37/2011 29.03.2011 przyjęcia sprawozdania z realizacji zadań zawartych w Planie Gospodarki Odpadami dla Miasta Oleśnicy 
Załącznik do Uchwały. 
 
V/36/2011 25.02.2011 udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Oleśnickiemu w roku 2011
V/35/2011 25.02.2011 zmiany uchwały nr III/12/2010 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej 
Załączniki 1-2 do Uchwały. 
 
V/34/2011 25.02.2011 zmian budżetu na 2011 rok 
Załącznik nr 1-7 do Uchwały. 
 
V/33/2011 25.02.2011 przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowej taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków
V/32/2011 25.02.2011 zwolnienia z obowiązku zbycia w drodze przetargu nieruchomości gruntowej stanowiącej własność m. Oleśnicy
V/31/2011 25.02.2011 wyrażenia zgody na ustanowienie na rzecz MOKiS w Oleśnicy prawa nieodpłatnego użytkowania nieruchomości
IV/30/2011 25.01.2011 wyznaczenia przedstawiciela Miasta Oleśnicy w Związku Miast Polskich
IV/29/2011 25.01.2011 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Dobroszyckiej, Wojska Polskiego, Łasaka i rzeki Oleśnica w Oleśnicy 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 

Załącznik nr 3 do Uchwały. 
 
IV/28/2011 25.01.2011 uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ulic Krzywoustego, Lotniczej, Wileńskiej w Oleśnicy 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 

Załącznik nr 3 do Uchwały. 
 
IV/27/2011 25.01.2011 zmiany Statutu MOPS w Oleśnicy
IV/26/2011 25.01.2011 zmiany uchwały nr VII/57/2007 w spr. określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze... 
IV/25/2011 25.01.2011 powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej
IV/24/2011 25.01.2011 zmiany uchwały nr XXXIX/240/2009 w spr. określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2010 rok
IV/23/2011 25.01.2011 zmiany uchwały nr XIV/102/2007 w spr. określenia wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych 
Załącznik nr 1 do Uchwały. 

Załącznik nr 2 do Uchwały. 
 
IV/22/2011 25.01.2011 ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży oraz w miejscu sprzedaży na terenie miasta Oleśnica 
IV/21/2011 25.01.2011 przejęcia pojazdów na własność Miasta Oleśnicy
IV/20/2011 25.01.2011 programu działania samorządu Miasta Oleśnicy w kadencji 2011-2014

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..