2018-01-11

OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU O RÓWNOWARTOŚCI PONIŻEJ 30 000,00 EURO NETTO - SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH ORAZ/LUB INWENTARYZACJI DLA GMINY MIASTO OLEŚNICA

Oleśnica, dnia 11 stycznia 2018 r.

(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)

 Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na zadania o poniżej opisanym przedmiocie zamówienia:

1)       Sporządzenie  inwentaryzacji dla:

- budynku położnego na działce nr 18/8 AM 25, budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, z wyodrębnieniem Domu Dziennego Pobytu, Klubu Integracji Społecznej, zespołu mieszkań chronionych, przedszkola, Ośrodka Wsparcia (kuchnia ze stołówką)oraz pomieszczeń Laboratorium Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy jako odrębnych lokali użytkowych, piwnic i pomieszczeń wspólnego użytkowania o łącznej powierzchni użytkowej ok. 3.300,00 m2. Przedmiotowy obiekt składa się z czterokondygnacyjnego budynku, z piwnicą jako kondygnacją nadziemną, częściowo zagłębioną w gruncie oraz poddaszem użytkowym i dwóch trzykondygnacyjnych skrzydłach bocznych, z piwnicą nadziemną częściowo zagłębioną w gruncie oraz poddaszem użytkowym.

Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2018r. do dnia 30.04.2018r.

2)       Sporządzenie inwentaryzacji dla:

- kompleksu budynków położonych na działce nr 115 AM 24, przy ul. Kochanowskiego 8 w Oleśnicy:

a.       budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 im. „Podróżników i odkrywców Polskich” w Oleśnicy – pow. użytkowa ok. 3050 m2, o trzech kondygnacjach nadziemnych i z piwnicą jako kondygnacją nadziemną, częściowo zagłębioną oraz parterowym skrzydłem bocznym;

b.       sali gimnastycznej - pow. użytkowa ok. 351,00 m2 – budynek parterowy niepodpiwniczony;

c.        oddziału Przedszkola nr 3 w Oleśnicy – pow. użytkowa. ok. 111 m2 – budynek parterowy z piwnicą jako kondygnacją nadziemną, częściowo zagłębioną;

d.       budynku przy ul. Kochanowskiego 2 - Hali sportowej o powierzchni użytkowej ok. 3.600,00 m2 - budynek parterowy z kondygnacją powyżej.

Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.07.2018r. do dnia 31.08.2018r.

Wykonawca winien posiadać niezbędne uprawnienia zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego lub uprawnienia budowlane do wykonania inwentaryzacji istniejących obiektów budowlanych.

Dla zadań nr  nr 1 i nr 2 - operaty szacunkowe należy wykonać w 5 egzemplarzach.

Inwentaryzacja obejmować będzie określenie powierzchni użytkowej poszczególnych lokali użytkowych, pomieszczeń przynależnych i części wspólnych budynku wraz z określeniem udziałów związanych z poszczególnymi lokalami oraz opracowaniem szkiców lokali, szkiców piwnic i szkiców pomieszczeń wspólnego użytku wraz z rzutem na poszczególnych kondygnacjach.

Wszystkie dokumenty i materiały niezbędne do wykonania  inwentaryzacji  Wygrywający ogłoszenie o postępowaniu uzyskuje we własnym zakresie.

 

3)       Sporządzanie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji dla Gminy Miasto Oleśnica, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał  będzie zakres, termin i miejsce wykonywania prac.

Termin realizacji zamówienia:  od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r.

Termin składania ofert: do dnia 19 stycznia 2018r.

 

Kryterium oceny ofert:

-          cena 100%

 Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:

1.      zgodnie ze wzorem umowy

2.      zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, z wynagrodzenia brutto zostaną potrącone wszelkie wynikające z przepisów prawa należności w tym w szczególności publicznoprawne.

Oferta powinna zawierać:

1)      Powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2, 3 lub 4.

2)      Zaparafowaną umowę – Załącznik nr 5, 6 lub 7

3)      Oświadczenie – Załącznik nr 8

5)      Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno z zadań określonych w punktach: 1, 2 i 3.
Jeden wykonawca nie może złożyć ofert częściowych na więcej niż jedno zadanie.

Uwagi:

.......................................................................................................................................................

Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się  z wykonawcami:

Agnieszka Pitek – Inspektor  – pok. nr 101 – w odniesieniu do zadań nr 1)  i nr 2);

Telefon: 71-798-21-51, faks: 71-798-21-17

Karol Krupka – Inspektor  – pok. nr 103 – odniesieniu do zadania nr 3)

Telefon: 71- 798-21-54,  faks: 71-798-21-17

Informacje dotyczące ogłoszenia o postępowaniu będą udzielane w godz. 900 - 1500.

 

 

Ofertę prosimy przesłać:

- pocztą na adres:

GMINA MIASTO OLEŚNICA

Rynek - Ratusz

56-400 Oleśnica

lub

- złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz  w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 11

albo

- podpisaną i zeskanowaną ofertę przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl

do dnia  19 stycznia 2018 r.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..