Oleśnica, dnia 11 stycznia 2018 r.
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie jest zapytaniem o cenę lub innym postępowaniem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych)
Zwracamy się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty na zadania o poniżej opisanym przedmiocie zamówienia:
1) Sporządzenie inwentaryzacji dla:
- budynku położnego na działce nr 18/8 AM 25, budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, z wyodrębnieniem Domu Dziennego Pobytu, Klubu Integracji Społecznej, zespołu mieszkań chronionych, przedszkola, Ośrodka Wsparcia (kuchnia ze stołówką)oraz pomieszczeń Laboratorium Powiatowego Zespołu Szpitali w Oleśnicy jako odrębnych lokali użytkowych, piwnic i pomieszczeń wspólnego użytkowania o łącznej powierzchni użytkowej ok. 3.300,00 m2. Przedmiotowy obiekt składa się z czterokondygnacyjnego budynku, z piwnicą jako kondygnacją nadziemną, częściowo zagłębioną w gruncie oraz poddaszem użytkowym i dwóch trzykondygnacyjnych skrzydłach bocznych, z piwnicą nadziemną częściowo zagłębioną w gruncie oraz poddaszem użytkowym.
Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.04.2018r. do dnia 30.04.2018r.
2) Sporządzenie inwentaryzacji dla:
- kompleksu budynków położonych na działce nr 115 AM 24, przy ul. Kochanowskiego 8 w Oleśnicy:
a. budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 3 im. „Podróżników i odkrywców Polskich” w Oleśnicy – pow. użytkowa ok. 3050 m2, o trzech kondygnacjach nadziemnych i z piwnicą jako kondygnacją nadziemną, częściowo zagłębioną oraz parterowym skrzydłem bocznym;
b. sali gimnastycznej - pow. użytkowa ok. 351,00 m2 – budynek parterowy niepodpiwniczony;
c. oddziału Przedszkola nr 3 w Oleśnicy – pow. użytkowa. ok. 111 m2 – budynek parterowy z piwnicą jako kondygnacją nadziemną, częściowo zagłębioną;
d. budynku przy ul. Kochanowskiego 2 - Hali sportowej o powierzchni użytkowej ok. 3.600,00 m2 - budynek parterowy z kondygnacją powyżej.
Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.07.2018r. do dnia 31.08.2018r.
Wykonawca winien posiadać niezbędne uprawnienia zawodowe do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego lub uprawnienia budowlane do wykonania inwentaryzacji istniejących obiektów budowlanych.
Dla zadań nr nr 1 i nr 2 - operaty szacunkowe należy wykonać w 5 egzemplarzach.
Inwentaryzacja obejmować będzie określenie powierzchni użytkowej poszczególnych lokali użytkowych, pomieszczeń przynależnych i części wspólnych budynku wraz z określeniem udziałów związanych z poszczególnymi lokalami oraz opracowaniem szkiców lokali, szkiców piwnic i szkiców pomieszczeń wspólnego użytku wraz z rzutem na poszczególnych kondygnacjach.
Wszystkie dokumenty i materiały niezbędne do wykonania inwentaryzacji Wygrywający ogłoszenie o postępowaniu uzyskuje we własnym zakresie.
3) Sporządzanie operatów szacunkowych oraz inwentaryzacji dla Gminy Miasto Oleśnica, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany realizować każdorazowo na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego, z których wynikał będzie zakres, termin i miejsce wykonywania prac.
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r.
Termin składania ofert: do dnia 19 stycznia 2018r.
Kryterium oceny ofert:
- cena 100%
Inne istotne warunki przyszłej umowy, w tym możliwe jej zmiany:
1. zgodnie ze wzorem umowy
2. zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, z wynagrodzenia brutto zostaną potrącone wszelkie wynikające z przepisów prawa należności w tym w szczególności publicznoprawne.
Oferta powinna zawierać:
1) Powinna być sporządzona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2, 3 lub 4.
2) Zaparafowaną umowę – Załącznik nr 5, 6 lub 7
3) Oświadczenie – Załącznik nr 8
5) Kserokopię ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno z zadań określonych w punktach: 1, 2 i 3.
Jeden wykonawca nie może złożyć ofert częściowych na więcej niż jedno zadanie.
Uwagi:
.......................................................................................................................................................
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:
Agnieszka Pitek – Inspektor – pok. nr 101 – w odniesieniu do zadań nr 1) i nr 2);
Telefon: 71-798-21-51, faks: 71-798-21-17
Karol Krupka – Inspektor – pok. nr 103 – odniesieniu do zadania nr 3)
Telefon: 71- 798-21-54, faks: 71-798-21-17
Informacje dotyczące ogłoszenia o postępowaniu będą udzielane w godz. 900 - 1500.
Ofertę prosimy przesłać:
- pocztą na adres:
GMINA MIASTO OLEŚNICA
Rynek - Ratusz
56-400 Oleśnica
lub
- złożyć w siedzibie zamawiającego tj. w Oleśnicy, Rynek - Ratusz w Kancelarii Ogólnej - pok. nr 11
albo
- podpisaną i zeskanowaną ofertę przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@um.olesnica.pl
do dnia 19 stycznia 2018 r.