Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-07-18 16:35:04  Bartosz Strzała

Utworzono artykuł 242162 o nazwie 'Ogłoszenie o dialogu technicznym - Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnica konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap oraz Zakup programów dziedzinowych dla jednostek budżetowych Urzędu Miasta Oleśnicy '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste242162
user_idpuste975928
resource_idpuste141
namepusteOgłoszenie o dialogu technicznym - Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnica konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap oraz Zakup programów dziedzinowych dla jednostek budżetowych Urzędu Miasta Oleśnicy
category_idpuste191
language_idpuste1
shortpusteOgłoszenie o dialogu technicznym
fullpuste

OGŁOSZENIE O DIALOGU TECHNICZNYM

ZAMAWIAJĄCY:GMINA MIASTO OLEŚNICA

DANE KONTAKTOWE ZAMAWIAJĄCEGO: RYNEK-RATUSZ, 56-400 OLEŚNICA

Osoba wyznaczona do kontaktu: DANUTA MAJCHER, BARTOSZ STRZAŁA, d.majcher@um.olesnica.pl b.strzala@um.olesnica.pl

Uwaga: Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego zaleca się opatrzyć dopiskiem: „Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnica konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap  oraz Zakup programów dziedzinowych dla jednostek budżetowych Urzędu Miasta Oleśnicy

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Dialog techniczny prowadzony jest na podstawie art. 31a - 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z niniejszym ogłoszeniem o dialogu technicznym dla w/w postępowania (dalej „ogłoszenie”), opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
  2. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu jest mowa o:
    1. Ustawie PZP – rozumie się przez to ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń. zm.);
    2.  Dialogu – rozumie się przez to dialog techniczny unormowany przepisami art. 31a – 31c ustawy PZP;
    3. Ogłoszeniu – rozumie się przez to ogłoszenie o Dialogu;
    4. Postępowaniu o udzielenie zamówienia – rozumie się przez to planowane postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Oprogramowanie do urzędu – E-urząd – III etap;
    5. Uczestniku – rozumie się przez to podmiot biorący udział w Dialogu prowadzonym przez Zamawiającego.
  3. Przeprowadzenie dialogu technicznego nie zobowiązuje Zamawiającego do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczył dialog.
  4. Dialog prowadzi się w sposób zapewniający zachowanie zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji oraz równego traktowania potencjalnych wykonawców i oferowanych przez nich rozwiązań.
  5. Dialog jest prowadzony w języku polskim. W przypadku informacji przekazywanych w innym języku, Uczestnik zapewni ich tłumaczenie na język polski.
  6. Dialog ma charakter jawny. Zamawiający nie ujawni w toku Dialogu ani po jego zakończeniu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Uczestnik, nie później niż wraz z przekazaniem informacji Zamawiającemu, zastrzegł, że przekazywane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym podmiotom. Zastrzeżenie to musi przybrać formę pisemną w rozumieniu ustawy – kodeks cywilny i wskazywać dokładnie zastrzeżone informacje. Skutki niedochowania powyższych wymogów obciążają Uczestnika. Zastrzeżenie przekazanych informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa powoduje, że zamawiający nie zamieście ich w treści SIWZ.  
  7. Poprzez udział w dialogu technicznym jego uczestnicy udzielają bezwarunkowej zgody na wykorzystanie przekazywanych informacji na potrzeby przygotowania SIWZ.  W przypadku przekazania zamawiającemu w toku dialogu technicznego utworów stanowiących przedmiot praw autorskich, uczestnik przekazujący dany utwór udziela bezwarunkowej zgody zamawiającemu, na wykorzystanie utworu w całości lub części na potrzeby przygotowania dokumentacji postępowania, zezwolenia na rozporządzanie i korzystanie z opracowań, jak również zapewnia, że wykorzystanie utworu przez zamawiającego nie będzie naruszało praw osób trzecich. 
  8. Wybór wykonawcy zamówienia publicznego, którego dotyczy dialog techniczny zostanie dokonany w trakcie odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie przepisów ustawy PZP.
  9. Ponieważ dialog techniczny poprzedza wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub wyższej od progów UE, Zamawiający informuje Uczestników o tym, że udział w dialogu technicznym jest traktowany jako zaangażowanie w przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz o wynikającej z tego konieczności uwzględnienia ww. faktu przy wypełnianiu formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia. Zamawiający podejmie wszelkie niezbędne środki w celu zapewnienia, że udział Uczestników w planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie zakłóci konkurencji.

 

II. PRZEDMIOT ORAZ CEL PROWADZENIA DIALOGU

  1. Zamawiający ogłasza dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Rozwój systemu informatycznego Urzędu Miasta Oleśnica konieczny dla obsługi e-usług: e-Urząd III etap  oraz Zakup programów dziedzinowych dla jednostek budżetowych Urzędu Miasta Oleśnicy.
  2. Celem dialogu technicznego jest doradztwo/uzyskanie informacji w zakresie modyfikacji SIWZ użytej przez Zamawiającego w uprzednio przeprowadzonym i unieważnionym postępowaniu celem przygotowania nowej SIWZ.
  3. Przedmiotem Dialogu mogą być w szczególności:
    1. omawianie i zgłaszanie uwag do SIWZ zamieszczonej przez Zamawiającego w zakończonym unieważnieniem postępowaniu na ten sam przedmiot zamówienia, SIWZ jest dostępna pod adresem:

https://idumolesnica.bip.gov.pl/publiccontracts/view/18095

  1. zagadnienia techniczne, technologiczne (oraz ich dostępność, zamienność, efektywność), prawne, wykonawcze, organizacyjne, handlowe, ekonomiczne oraz logistyczne, związane z realizacją Zamówienia zgodnie z potrzebami Zamawiającego;
  2. oszacowanie wartości planowanego zamówienia;
  3. najnowsze, najkorzystniejsze, najlepsze rozwiązania techniczne, technologiczne, prawne, organizacyjne, handlowe, ekonomiczne oraz logistyczne w dziedzinie będącej przedmiotem planowanego zamówienia.
  4. zebranie innych informacji służących do opracowania dokumentacji planowanego zamówienia.
  5. W toku dialogu Zamawiający jest uprawniony do ograniczenia lub rozszerzenia zakresu przedmiotu Dialogu do wybranych przez siebie zagadnień, o ile w jego ocenie pozwoli to na uzyskanie wszystkich istotnych informacji dla planowanego postępowania o udzielenie zamówienia.

III. ZGŁOSZENIE DO UDZIAŁU W DIALOGU TECHNICZNYM

  1. Podmioty zainteresowane udziałem w dialogu technicznym, spełniające wymagania określone w niniejszym Ogłoszeniu” składają zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym (Załącznik nr 1) wraz z dokumentem poświadczającym należyte umocowanie do reprezentacji zgłaszającego, w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu.
  2. Zgłoszenia można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kancelaria@um.olesnica.pl  lub ; ePuap: /idumolesnica/domyslnalub /idumolesnica/SkrytkaESP
  3. Termin składania zgłoszeń: 26.07.2019 r. Decyduje data wpływu zgłoszenia do Zamawiającego.
  4. Zamawiający nie jest zobowiązany do zaproszenia do udziału w dialogu technicznym podmiotów, które złożą zgłoszenie do udziału w dialogu po wyznaczonym terminie.
  5. Zamawiający wraz z ogłoszeniem zamieszcza SIWZ z poprzedniego postępowania. Zamawiający dopuszcza w związku z tym zgłaszanie uwag do  tejże SIWZ bez zgłaszania udziału w dialogu. Zgłaszania uwag należy dokonywać na adres wskazany w ust. 2 powyżej.

IV. ZASADY PROWADZENIA DIALOGU

Wszczęcie Dialogu

  1. Dialog zostaje wszczęty z dniem zamieszczenia niniejszego Ogłoszenia na stronie internetowej BIP Zamawiającego.
  2. Zamawiający może również, niezależnie od zamieszczenia Ogłoszenia na swojej stronie internetowej, poinformować wybrane przez siebie podmioty o zamiarze przeprowadzenia Dialogu. W tym celu Zamawiający może w szczególności przesłać do wybranych podmiotów informację w formie pisemnej lub elektronicznej o zamiarze przeprowadzenia Dialogu.
  3. Nieprzystąpienie do Dialogu nie ogranicza praw oraz nie działa na niekorzyść potencjalnych wykonawców w planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
  4. Termin zakończenia dialogu technicznego przewidywany jest na 09.08.2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu dialogu technicznego.
  5. W dialogu biorą udział podmioty, które złożą prawidłowo zgłoszenie określone w rozdz. III niniejszego ogłoszenia i zostaną zaproszone przez Zamawiającego.
  6. Zamawiający może zaprosić do udziału w Dialogu uczestników wybranych spośród wszystkich podmiotów, które złożą prawidłowo sporządzone zgłoszenie do udziału w Dialogu oraz ewentualnie dodatkowe oświadczenia, stanowiska lub dokumenty, których Zamawiający zażąda w Ogłoszeniu, działając zgodnie z zasadami prowadzenia Dialogu. Zapraszając do udziału w Dialogu Zamawiający będzie miał na uwadze realizację celu prowadzenia Dialogu oraz zapewnienie jego efektywności. Zamawiający jest uprawniony do określenia w ogłoszeniu o Dialogu warunków zaproszenia do udziału w Dialogu.
  7. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zaprosić do udziału w dialogu podmioty, które złożą zgłoszenie do udziału w Dialogu po wyznaczonym terminie.
  8. Zamawiający komunikuje się z Uczestnikami za pomocą korespondencji wysłanej na podany przez Uczestnika adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej lub numer faksu., telefonu lub poprzez osobiste spotkania. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.

Sposób prowadzenia Dialogu

  1. Dialog techniczny prowadzony będzie w formie: pisemnej, elektronicznej, telefonicznej lub spotkań z Wykonawcami.
  2. Zamawiający nie jest zobowiązany do prowadzenia Dialogu w określonej formie z wszystkimi Uczestnikami oraz może decydować o różnych formach Dialogu z różnymi Uczestnikami, w zależności od merytorycznej treści stanowisk przedstawionych przez Uczestników w związku z Dialogiem, z poszanowaniem zasad przejrzystości, uczciwej konkurencji i równego traktowania Uczestników.
  3. Zamawiający może zadecydować o prowadzeniu Dialogu z wykorzystaniem wybranych lub wszystkich ww. form komunikacji.
  4. Zamawiający może w każdej chwili zrezygnować z prowadzenia Dialogu z wybranym Uczestnikiem, jeżeli uzna, że przekazywane przez niego informacje nie są przydatne do osiągnięcia celu Dialogu.
  5. W trakcie Dialogu Zamawiający może korzystać z pomocy organów władzy publicznej, biegłych i doradców, dysponujących wiedzą specjalistyczną, niezbędną do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy. Podmioty te są zobowiązane do zachowania poufności na zasadach określonych w niniejszym ogłoszeniu.

Zakończenie Dialogu

  1. Dialog będzie trwał do czasu, aż Zamawiający uzna, że osiągnięty został jego cel lub uzna, że dalsze prowadzenie Dialogu jest niecelowe. Zamawiający nie jest zobowiązany do  podawania uzasadnienia swojej decyzji.
  2. Zamawiający niezwłocznie poinformuje o zakończeniu Dialogu umieszczając informację na swojej stronie internetowej, a w przypadku zakończenia Dialogu po zaproszeniu wybranych Uczestników do udziału w Dialogu również poprzez przekazanie informacji Uczestnikom.

 

Protokół z Dialogu

  1. Z przeprowadzenia Dialogu Zamawiający sporządzi protokół, zawierający co najmniej:
    1. informację o przeprowadzeniu Dialogu;
    2. informację o podmiotach, które uczestniczyły w Dialogu;
    3. informację o potencjalnym wpływie Dialogu na opis przedmiotu zamówienia, specyfikację istotnych warunków zamówienia lub warunki umowy.
  2. Protokół wraz z załącznikami jest jawny, z zastrzeżeniem informacji, o których mowa w rozdz. I ust. 6 ogłoszenia.
  3. Korespondencja, protokoły, pisma, opracowania, opinie i wszelkie inne dokumenty związane z Dialogiem pozostają w dyspozycji Zamawiającego i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu Dialogu. Zamawiający może zwrócić Uczestnikowi, na jego żądanie, próbki, sprzęt lub inne materiały przekazane w związku z Dialogiem.

 

Koszty i środki odwoławcze

  1. Każdy uczestnik Dialogu samodzielnie ponosi wszelkie koszty powstałe w związku z przygotowaniem do udziału i swoim udziałem w Dialogu.
  2. Uczestnikom Dialogu nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, w tym w szczególności z tytułu zwrotu kosztów przygotowania do udziału i udziału w Dialogu.
  3. Uczestnikom Dialogu i innym podmiotom nie przysługują środki odwoławcze określone w ustawie PZP.

Dane osobowe

W przypadku, gdy zamawiający pozyska dane osobowe w związku z prowadzeniem Dialogu, zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności wynikających z przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz przepisów ustawy dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.

 

publishfrompuste2019-07-18 00:00:00
publishtopuste2023-07-18 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2019-08-09 00:00:00
slugpusteogloszenie-o-dialogu-technicznym-rozwoj-systemu-informatycznego-urzedu-miasta-olesnica-konieczny-dla-obslugi-e-uslug-e-urzad-iii-etap-oraz-zakup-programow-dziedzinowych-dla-jednostek-budzetowych-urzedu-miasta-olesnicy
2019-07-18 16:42:53  Bartosz Strzała
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-07-18 16:54:55  Michał Pawlaczyk

Pole category_id zmieniło wartość z '191' na '42698'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id19142698
2019-08-09 08:02:06 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2019-08-09 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2019-08-09 00:00:00puste
2019-08-09 08:02:06 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2019-10-04 15:24:51  Bartosz Strzała
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2023-07-18 16:28:20 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2023-07-18 16:28:20 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2019-10-04 15:24:51  Bartosz Strzała

Załączono plik 598437

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2446124
user_idpuste975928
fobject_idpuste598437
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste242162
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-04 15:24:51  Bartosz Strzała

Załączono plik 598438

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2446125
user_idpuste975928
fobject_idpuste598438
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste242162
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-10-04 15:24:51  Bartosz Strzała

Załączono plik 637806

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2446126
user_idpuste975928
fobject_idpuste637806
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste242162
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..