Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2015-10-21 10:35:16  k-pod82 k-pod82

Utworzono artykuł 29302 o nazwie 'Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste29302
user_idpuste856056
resource_idpuste141
namepusteWniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami
category_idpuste7521
language_idpuste1
shortpuste-
fullpuste

Do wniosku należy załączyć:

 

1. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

2. Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do chwytania i przenoszenia zwierząt.

3. Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.

4. Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

5. Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

6. Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).

7. Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).

8. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej

       (konto Miasta Oleśnica w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 02 9584 0008 2001 0000 0055 0001)

9. Inne ......................................................................................................................................................

publishfrompuste2015-10-21 00:00:00
publishtopuste2050-10-21 00:00:00
_activepuste1
_importantpuste1
_important_tillpuste2050-10-21 00:00:00
2016-04-29 15:58:22  k-pod82 k-pod82

Pole full zmieniło wartość z '<p> Do wniosku należy załączyć:</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 1. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie&nbsp; zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: &bdquo;Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia&rdquo;.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 2. Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do chwytania i przenoszenia zwierząt.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 3. Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 4. Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 5. Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 6. Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 7. Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 8. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;(konto Miasta Oleśnica w Banku Sp&oacute;łdzielczym w Oleśnicy nr 02 9584 0008 2001 0000 0055 0001)</p> <p> 9. Inne ......................................................................................................................................................</p> ' na '<p> Do wniosku należy załączyć:</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 1. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie&nbsp; zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: &bdquo;Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia&rdquo;.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 2. Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do chwytania i przenoszenia zwierząt.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 3. Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 4. Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 5. Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 6. Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 7. Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).</p> <p style="margin-left: 18pt;"> 8. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;(konto Miasta Oleśnica w Banku Sp&oacute;łdzielczym w Oleśnicy nr 02 9584 0008 2001 0000 0055 0001)</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 9. Inne ......................................................................................................................................................</p> <p> &nbsp;</p> <p> <u>Pouczenie:</u></p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 1.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zgodnie z art. 9 ust. 1b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami może zostać udzielone na czas określony, jednak nie dłużej niż na 10 lat.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 2.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przed podjęciem decyzji w sprawie wydania zezwolenia Burmistrz Miasta Oleśnicy może:</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; wezwać przedsiębiorcę do uzupełnienia, w wyznaczonym terminie, jednak nie kr&oacute;tszym niż 14 dni, brakującej dokumentacji poświadczającej, że przedsiębiorca spełnia warunki określone przepisami prawa, wymagane do wykonywania działalności objętej zezwoleniem,</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> -&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; dokonać kontrolnego sprawdzenia fakt&oacute;w podanych we wniosku o udzielenie zezwolenia w celu stwierdzenia, czy przedsiębiorca spełnia warunki wykonywania działalności objętej zezwoleniem.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 3.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przedsiębiorca jest zobowiązany niezwłocznie zgłaszać Burmistrz Miasta Oleśnicy wszelkie zmiany danych określonych w zezwoleniu.</p> <p style="margin-left:18.0pt;"> 4.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie zezwolenia powinien spełniać wymagania określone uchwałą Nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2012r. poz. 235).</p> '

Pole slug wypełniono wartością 'wniosek-o-udzielenie-zezwolenia-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-ochrony-przed-bezdomnymi-zwierzetami'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Do wniosku należy załączyć:

 

1. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

2. Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do chwytania i przenoszenia zwierząt.

3. Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.

4. Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

5. Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

6. Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).

7. Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).

8. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej

       (konto Miasta Oleśnica w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 02 9584 0008 2001 0000 0055 0001)

9. Inne ......................................................................................................................................................

Do wniosku należy załączyć:

 

1. Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie  zdrowotne lub społeczne. Składając oświadczenie przedsiębiorca jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”.

2. Dokument potwierdzający posiadanie specjalistycznego atestowanego sprzętu do chwytania i przenoszenia zwierząt.

3. Dokument potwierdzający dysponowaniem pojazdem przystosowanym do transportu zwierząt.

4. Dokument potwierdzający gotowość do zapewnienia wyłapanym zwierzętom opieki weterynaryjnej przez podmiot prowadzący praktykę weterynaryjną (np. umowa, porozumienie).

5. Dokument potwierdzający dysponowanie przeszkoloną kadrą.

6. Dokument potwierdzający tytuł prawny do dysponowania miejscem przetrzymywania wyłapanych zwierząt przed przekazaniem ich do schroniska (jeśli dotyczy).

7. Dokument potwierdzający zapewnienie odbioru zwłok zwierzęcych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odbioru i unieszkodliwiania zwłok zwierzęcych i ich części (np. umowa, porozumienie).

8. Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej

       (konto Miasta Oleśnica w Banku Spółdzielczym w Oleśnicy nr 02 9584 0008 2001 0000 0055 0001)

        9. Inne ......................................................................................................................................................

 

Pouczenie:

1.    Zgodnie z art. 9 ust. 1b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami może zostać udzielone na czas określony, jednak nie dłużej niż na 10 lat.

2.    Zgodnie z art. 8a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przed podjęciem decyzji w sprawie wydania zezwolenia Burmistrz Miasta Oleśnicy może:

-      wezwać przedsiębiorcę do uzupełnienia, w wyznaczonym terminie, jednak nie krótszym niż 14 dni, brakującej dokumentacji poświadczającej, że przedsiębiorca spełnia warunki określone przepisami prawa, wymagane do wykonywania działalności objętej zezwoleniem,

-      dokonać kontrolnego sprawdzenia faktów podanych we wniosku o udzielenie zezwolenia w celu stwierdzenia, czy przedsiębiorca spełnia warunki wykonywania działalności objętej zezwoleniem.

3.    Przedsiębiorca jest zobowiązany niezwłocznie zgłaszać Burmistrz Miasta Oleśnicy wszelkie zmiany danych określonych w zezwoleniu.

4.    Przedsiębiorca ubiegający się o udzielenie zezwolenia powinien spełniać wymagania określone uchwałą Nr XIV/97/2011 Rady Miasta Oleśnicy z dnia 30 listopada 2011 r. w określenia wymagań jakie powinni spełniać przedsiębiorcy ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwierzęcych zwłok i ich części (Dz. Urz. Woj. Dolnośląskiego z 2012r. poz. 235).

slugpustewniosek-o-udzielenie-zezwolenia-na-prowadzenie-dzialalnosci-w-zakresie-ochrony-przed-bezdomnymi-zwierzetami
2018-01-16 15:16:06  Magdalena Guzikowska

Pole category_id zmieniło wartość z '7521' na '198'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id7521198
2018-01-16 15:18:50  Magdalena Guzikowska

Pole category_id zmieniło wartość z '198' na '7521'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id1987521
2018-01-16 15:18:50  Magdalena Guzikowska

Załączono plik 76550

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1293054
user_idpuste2500053
fobject_idpuste76550
resource_idpuste141
modelpusteArticle
foreign_idpuste29302
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..